Sunt genul de femeie care vrea sa trăiască fiecare moment al vietii cu o protecție si confort de calitate .

Incep cu o intrebare cine nu ar vrea sa fie genul de femeie care sa trăiască fiecare moment al vietii? De aici intram in lumea absorbantelor Always unde vreau sa va povestesc despre ele.Noile absorbante Always Platinium ce decurand le-am descoperit si eu fiind aleasa într-o campanie de testare de la cei de la BUZZStore Am desfăcut coletul care conține kitul Always Platinium : 2pachete Always Platinium Duo Pack Mărimile 2 si 3 2pachete Always Platinium Single Pack Mărimile 2 si 3 Trusă pentru cosmetice si 5 mostre pentru 5 prietene https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=5690297224376736&id=100001895450214 @Buzzstore @AlwaysRomania @AlwaysPlatinum Aceste produse sunt de calitate excelenta .A venit foarte bine in viata mea deoarece imi ofera încrederea de care am nevoie .Chiar si in perioada menstruala. Fie zi ,fie noapte cu aceste absorbante simt protecție totală. Au si doar e multe beneficii ,aripioare fine ca mătasea, 1000 micro-pernute,moi care asigură un confort sporit fără griji. Fiind sezonul de vara noi femeile trebuie sa ne protejăm confortabil si sigur .De aceea intalnindu-ma cu prietenele mele le-am împărțit cele 5 mostre si le-am povestit despre aceste noi absorbante care ne da mai multa protecție si mai mult confort datorită stratului sau superior :aripioare fine ca mătasea, are 3D LEARGUARD ,despre designul lor ,despre tehnologie .Au fost mulțumite si o sa vorbeasca si ele cu alte persoane . Le mulțumesc ca sunt alături de mine în această campanie Si au acceptat provocarea mea https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=5752601004813024&id=100001895450214 in aceasta campanie de la #ZEROisChallangeMore #ALWAYSPLATINUM https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=5752601004813024&id=100001895450214

                             Fiind afara sau in casa aceste absorbante ma ajuta ma mult fata de celelalte absorbante Am iesit in parc am simt aripioarele moi destul timp  si nu mi-am iritat pielea .Am avut o zi strălucitoare  deci ajuta sa nu miroase deoarece emana un miros frumos .Pe mine ma salvează oriunde ma duc . Am testat si cand am facut exercitii pe bicicleta de fitness .Unde transport mai repede dar este acelasi confort si protectie  Acest absorbant igienic este testat dermatologic nu irita pielea .Deci recomand mai ales pe acest sezon trebuie sa fim. protejate .Multumesc si celor din campanie ca m-au ales sa testat aceste produse de calitate .       De aceea sunt genul de femeie care ar vrea sa trăiască fiecare moment al vietii cu o protecție si confort de calitate .

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu