Unele lucruri chair trebuie schimbate .Se simte caldura luminii unui bec Edison in casa.

Daca vrei sa accepti o noua provocare  de-a incerca  un iluminat  mai bun  in casa SavElectro ne ajuta sa pretuim lumina.Si am sa iti povestesc si cum poti proceda sa ajungi la un rezultat bun cu becurile vintage

 Aceste becuri vintage recreaza atmosfera calda ,magica a caminului nostru pe care doar becul Edison o poate crea.

Aceste becuri vintage le gasim  in toate formele clasice de bec.Aceste becuri se pot utiliza fie in magazin,baruri ,cluburi restaurante .

Eu mi-am facut niste schimbari in casa si cu ocazia asta am caut si am analizat foarte bine si ce optiuni de iluminat am sa imi cumpar .Si prietenii mi-au recomandat cel mai cautat magazin SavElectro  cu becuri de iluminat,deoarece vine in intimpinarea noastra cu reduceri.

afisbecuri-906x460

 

Am ales aceste becuri deoarece ma ajuta sa economisesc mult si e o alta viata in casa de cand am aceste becuri.

Din punct de vedere al consumului si al esteticii. In categoria “Becuri vintage” gasim becuri decorative incandescente si becuri cu filament LED, fiind disponibile cu soclu E27 si soclu E14. Ce trebuie sa stiti despre becurile vintage Becurile cu incandescenta se integreaza usor in orice decor, transformand incaperea in care se monteaza intr-un spatiu cald, primitor, relaxant.

Becuri Vintage

Va mai aduceti aminte ca pe vremuri trebuia sa facem economie stingand lumina Ei  bine acum avem posibilitatea sa ne relaxam prin acest iluminat sa nu ne doara ochii si putem sa lasam si noaptea aprins deoarece nu consuma mult.De aceea ma bucur de aceasta oferta imi prinde bine ca o manusa la ceea ce fac eu.

 

Bec vintage Edison 40W E14

Acest bec Edison  l-am cumparat

 

Bec vintage Edison 40W E14

 

Disponibil in toate formele clasice de bec, becurile vintage flacara sau glob nu au numarul de lumeni asemanator cu becurile cu incandescenta actuale .

Are un pret mic,este potrivit pentru iluminatul de atmosfera si de accent.

Becurile vintage combina eleganta atemporala a surselor de iluminat clasice cu eficienta si durabilitatea LED-urilor. Pot fi utilizate in candelabre, siraguri de lumini in baruri si bistro-uri, corturi pentru evenimente in aer liber, corpuri de iluminat suspendate de restaurant.

Bec Edison

Bec Vintage Edison Avocado 40W E27

 

Un bec Edison al zilelor noastre are farmecul sau nu doar pentru ideea ca este in sine un concept vintage si, trebuie sa recunoastem, suntem atrasi astazi tot mai mult de aspectul simplu al lucrurilor, fiind practic coplestiti de supertehnologizarea de care avem parte. Folosind un bec Edison lucrurile in jur par a fi mai asezate, mai la locul lor, iar asta se datoreaza in primul rand caldurii luminii pe care acest bec Edison o emana in jurul sau.Deci unele lucruri chiar trebuie schimbate.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

