Husa si folia de protectie mi-a salvat telefonul de la inec.

Telefonul meu care il am ,de cand mi l-am cumparat nu am avut nici o folie pe el,nici o protectie.Stiu ca cu timpul mi se deterioreaza,si mi se aduna praf sau scame.Asa dar m-am informat si am gasit cea mai buna protectie o husa de silicon Allview .

Poate va intrebati de ce am ales aceasta husa,datorita faptului ca telefonul meu este tot o marca romaneasca,adica Allviem si mi se potriveste perfect.

Dar vreau sa va impartasesc si voua cum aceasta husa ,ma salvat dintr-un moment neprevazut de rau.Mergan la baie cu mai multe prietene,adica la spa,jacuzzi ,cum eram fericite si ne  bucuram de apa ,am vrut sa facem niste poze sa aratam si noi prietenilor nostri cum a fost o zi la spa pentru noi .O oaza de relaxare,o incantare si ce  sa vedeti,tot facand poze intr-una la un moment dat fara sa vreau mi sa sucit mana si telefonul meu hocus pocus la apa a intrat.Mi-a cazut din mana taman in bazin,una din prietene fiind pe faza la scos repede din apa,atunci mi-a pierit un pic cheful de viata si de distractie crezand ca am ramas fara telefon.Dar minune mare l-am scos din apa,l-am scuturat bine,si sa vedeti ce chestie mai mult apa a intrat in husa ,am uscato si e ca noua. Multumesc ca mi-a redat telefonul,de atunci il port numai cu husa fie ce o fi.

Aceasta husa o gasiti in magazinul online Husa Folie Protectie.

Husa protejeaza telefonul deoarece daca iti scapa telefonul nu ajunge sa se sparga asa usor display-ul.

De aceea sa va spun si de ce recomand husa si folie pentru ecranul telefonului.Deoarece orice eveniment neprevazut in rau,ne poate salva telefonul.Si apoi acestea ne ajuta sa ne mentinem telefonul pentru o durata de timp cat mai lunga.Marca telefonului meu este  Allview P5 Quad

Practic, folia aplicata pe ecran il poate salva de zgarieturi. Foliile nu sunt scumpe si pot fi inlocuite cu usurinta.Deoarece tot din acest magazin online Husa Folie Protectie    mi-am cumparat si o folie de sticla securizata pentru Alleview

Tot aici gasiti o sumedenie de accesorii de telefoane si preturi avantajoase,chiar foarte mici. Cel mai mic pret de folii este Folie protectie Allview a4 all doar 5.00 lei.

O carcasa de protectie iti poate salva telefonul de o multime de socuri primite si de zgarieturi .Il poti scapa din greseala pe orice suprafata dura,dar poate avea o multime de sanse sa scape avand o carcasa de protectie de silicon sau plastic.

Protejand telefonul cu folie si carcasa de protectie, acesta va arata exemplar atunci cand ne decidem sa-l vindem

Asa ca va recomand sa va protejati telefonul  deoarece sunt situatii neprevazute care il poate salva,de-a nu se sparge sau zgaria.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

