Sunt incantata de izolatia termica cu materialele de pe depozit online.ro

Odata cu venirea primaverii,noi oamenii,ca niste buni gospodari ce suntem,ne apucam  sa schimbam cateceva   pentru casa noastra.Si de anul trecut mi-am propus in plan sa izolez   peretii casei.Iar azi mi sa oferit ocazia, mi sa  povestit de un magazin online de unde pot sa imi cumpar materialele de constructii necesare pentru izolat si anume depozit-online.ro.

Ma gandeam ca este o mare problema ,alegerea placilor termoizolante,dar dupa cum vedeti acest magazin ma ajutat foarte mult si am gsit usor ce am vrut placi din polistiren expandat sunt obtinute prin procesarea polistirenului expandabil”,  

Este foarte esential  sa fim informati atunci cand decidem sa faem o astfel de achizitie si trebuie sa avem  in vedere cateva aspecte.

Calitatea,garantia si materialul din care este facut.

POLISTIREN EXPANDAT EPS 70 EQUATOR 100MM [Equator]

Aceste placi termoizolante  sunt fabricate din materie prima ignifugata Eps 70 si se folosesc  pentru termoizolarea la exterior a cladirilor si a fatadelor.

Date tehnice
Conductivitatea termica : 0,039 W/mK
Difuzia vaporilor : 20÷50 Mg/Pa.h.m
Rezistenta la incovoiere : BS 120≥120 BS KPa
Rezistenta la tractiune: TR 100≥100 Kpa

Polistirenul expandat este ambalat in folie imprimata in pachete de 0,25 cm.

Se depoziteaza in spatii uscate ,aerisite ,ferite de umezeala.Nu se recomanda expunerea la radiatiile solare,intemperii si surse de foc.

Transportul se face  cu mijloace de transport ,astfel incat sa se asigure integritatea  produsului pe timpul transportului.

Pe de alta parte trebuie sa ne gandim si la masurile de securitate si de igiena.

Aici se interzice prezenta surselor de foc deschis (scantei,flacari,etc) De asemenea se interzice  utilizarea echipamentelor electrice  si a uneltelor,neconforme cu normele in viguare referitoare la manevrarea substantelor inflamabile.Pentru stingerea incendiilor ,se recomanda CO2,spuma chimica sau nisip.

Polistiren expandat ignifugat

POLISTIREN EXPANDAT EPS 70 EQUATOR 100MM [Equator]

Datorita lui economisesc energie si implicit bani,dar protejez si mediul inconjurator.

Aceasta izolatie nu lasa sa patrunda frigul si imi mentine caldura.

Acest polisiren expandat se mai poate folosi  in pardoseli,plafoane,pereti,acopeisuri plane.

Pentru a asigura producerea unui polistiren de calitate ,producatorul trebuie sa foloseasca  o materie prima corespunzatoare ,fara a amesteca  diferite calitati  si trebuie sa aplice  un management  judicios al deseurilor.De aceea am ales aceste materiale de constructii ,deoarece am incredere in ei,in calitatea lor si in ofertele lor.

Imi trebuia toate aceste informatii deoarece pina au venit muncitorii sa se apuce de treaba trebuie sa stim ce putem face si ce nu.Sunt foarte bune venite informatiile si utile.

 

Si ca dovada va invit in casa mea sa vedeti cum a iesit. Deci recomand cu incredere.Eu una sunt mutumita  de ei.

Recunosc cand te apuci de o lucrare este un deranj foarte mare si un pic de stres dar cand vezi cum te-ai modernizat,esti foarte incantatat .Sunt incantata.

Deci cand va hotariti sa va izolati casa sau apartamentul aveti de unde alege.Si va dores spor la cumparaturi.

Depozit-Online.ro are in oferta peste 25.000 de repere, una dintre cele mai variate oferte de produse pentru casa de la materiale de constructii  articole pentru finisaje, acoperisuri, termoizolatie si hidroizolatie si pana la scule si unelte necesare pe orice santier.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

