Lumea cadourilor publicitare obiecte personalizate de la Urban Print

Bine ati venit in universul celor mai inedite materiale promotionale! Importator si distribuitor de materiale  si oiective promotionale,Urban Print  va pune la dispozitie cele mai inedite obiecte personalizate. din gama Cool,Stanley&Stella,Roly,M.O

  Aici gasim o gama larga de produse de la pixuri si agende personalizate ,insigne si pinuri pana la tricouri personalizate.

  obiecte-promotionale2

 

Daca reprezentati o agentie de publicitate sau orice alta persoana juridica in cautare de obiecte promotionale  personalizate  ati ajuns in locul potrivit.

Si pentru ca vreau sa imi reprezint firma intr-un mod atragator le ofer angajatilor mei pixuri personalizate si o agenda personalizata,sa le aibe tot timpul in diplomat,deoarece le trebuie pentru fiecare sedinta,sau cand detasez vreun angajat.Toate acestea imi da un preofesionalism  oriunde ma duc si imi reprezint cu drag firma.

Asa imi fac remarcat brandul.Toate acestea le fac cu drag,muncesc pentru firma mea in rand cu angajatii,chiar daca sunt zile cand ajung franta acasa,ma gandesc pentru a doua zi ca trebuie sa fiu atenta la fiecare detaliu si sunt foarte mandra pentru brandul pe care il reprezint .

Preturile pentru serviciul de personalizare pixuri pot fi calculate pentru fiecare tip de pix in parte .Personalizarea se face intr-o culoare ,in doua culori sau in polic

Deoarece anul acesta  imaginea mea ca om de afaceri de succes mi-l complectez cu ajutorul unei agende personalizate 2017.

AP810368

Aceste accesorii sunt,nu numai utile  pentru mentinerea unui program organizat ,ci si elegante si cu un design modern,astfel incat au devenit un obiect indispensabil pentru toate persoanele  ce doresc sa denote profesionalism si seriozitate.

Aceasta agenda imi este utila deoarece avand un program bine stabilit aici imi pun notitele de pe fiecare zi,ce am de facut .Imi pun chiar o programare  pe toata luna.

Stim ca in zilele noastre agendele digitale sau tabletele sunt mai des utilizate pentru pastrarea unui program organizat,eu nu zic ca nu folosesc si asa dar ideea este ca poate se blocheaza intro zi sau mi se sterge ceva din memorie ,si atunci pe linga acestea  o agenda personalizata denota mai mult bun gust si este un accesoriu mai elegant si mai distins ,fiind unica datorita personalizarii conform preferintelor dumneavoastra .

Astfel pe linga un program eficient cum il am,voi detine si un produs  de o calitate superioara.,inscriptionat cu numele si cu alte informatii pretioase pentru mine.

Asa ca pentru mine aceste obiecte personalizate,mai ales agenda personalizata reprezinta calea spre succes  in orice afacere sau intalnire de afaceri ,deoarece sunt inscriptionate cu numele si logo-ul meu,si ma mandresc cu ceea ce reprezint.

Doriti sa iesiti in evidenta la urmatoarea intalnire de afaceri?

Cartea de vizita este una dintre cele mai importante eticete in afaceri.De aceea ,trebuie sa ai modelul care te reprezinta .

Urban Print va pune la dispozitie serviciul de machetare carti de vizita prin care puteti avea cartea de vizita conform cerintelor dumneavoastra.

business16 mockup

business01

 

 

 

medic 03

Aici veti gasi zeci de modele din care sa alegeti.

Compania noastra Urban Print va ofera solutii ce va vor consolida relatiile de afaceri si vor promova cu succes imaginea companiei dvs.

 

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

