Pentru că amintirile sunt vesnice,copilul meu iti daruiesc albumul timpului de poze facut de Marius Niculae.

Un copil este ca o floare ,cand se naste intr-o familie ,il astepti cu mult drag sa ii oferi toata dragostea ta de mama.Dar totodata ca mama iti dai seama ca timpul nu sta in loc si pe an ce trece iti vezi odorul crescand .Si atunci te gandesti sa ii ramina  o amintire frumoasa de la viata ,cum a crescut linga tine in fiecare an.

Cand am crescut eu aveam aparat foto,si intradevar ne facea poze unul dintre membri familiei.dar nu ma pling ca si asa am album de foto ciar daca le am alb negru.

Astazi in schimb este cu mult mai usor si mai placut.De ce oare?

Pentru ca acum e la moda sa te duci cu copilul la studio,sa-i faci  sedinte foto copii de cand se naste ,bebelus,si dragalas ca sa ai o amintire.

Dincolo de a gasi pe cineva care sa surprinda excelent cele mai bune momente,trebuie sa gasiti un fotograf care stie sa le creeze.

Un copil este o minune ,si un dar al vietii care ne schimba cu mult viata,este o binecuvantare  faurit din dragoste.

Drept urmare am avut o singura tinta de i-am creat imagini de neuitat

Asa am ajuns de am apelat la cel mai bun fotograf bebelusi,marius niculae,si i-am facut prima sedinta foto.

Fotografii nou nascuti 2039

Pentru mine ,nu a fost doar o sedinta foto,a fost mai mult de atat,sunt zilele din viata mea. Si pot sa va spun ca fiecare fotografie are povestea ei si este realizata cu multa pasiune si daruire.

24_20150424153342_5409490_large

Deoarece stim cu totii ca copii chiar si in studio sunt foarte spontani.

Acest fotograf este unul din cei mai profesionisti realizeaza sedinte foto nou-nascuti si fotografii copii care este extrem de intuitiv,el are darul dea comunica natural cu copii  si ne arata profesionalismul lui cum ia legatura cu ei si  stie cum sa puna in valoare candoarea celor mici,si a tuturor care ii trece pragul.

sedinta foto baieti 12

Acest fotograf este mai mult ca profesionist este cel mai bun prieten al copiilor,mi-a creat un portofoliu minunat intr-un studio special cu decoruri diferite si interesante .

   Aceasta experienta a fost un moment de neuitat pentru noi intreaga familie.Si acum in prezent cand copilul mi-a crescut port in suflet vie aceasta amintire unica.Gandindu-ma ca mai sunt cateva zile si copilul meu isi aniverseaza ziua de nastere ,cel mai frumos cadou ce il daruiesc acest acest album  de fotografii in prmei lui sedinte foto,ce l-am pastrat cu drag.

De acum consider ca trebuie sa stea la el,in locul de cinste si sa se mandreasca ca a fost crescut de mine .

Pentru ca amintirile sunt vesnice ii ofer acest album foto.Ca si el la randul lui sa procedeze la fel cu copii lui..

Si ce este mai frumos peste timp sa rasfoiasca acest album al timpului de poze,cum ii spun eu,vazandu-se pe el .Asa as dori  ca si el sa procedeze peste timp la fel si pentru copii lui.

Caci eu ma vad pe mine prin ocii copilului meu.

poze-baieti-1

Daca vrei sa te convingi ,programeaza acum o sedinta foto pentru copilul tau.Iti garantez ca va fi o experienta incintanta pentru toti cei implicati.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

