O floare si o sarutare in zi de sarbatoare de VALENTINE’S DAY 2017

O cina romantica in doi de ziua indragostitilor este cel mai frumos cadou.Deoarece  mai sunt cateva zile pina la ziua indragostitilor m-am gandit sa ii fac o surpriza sotului si sa ma pregatesc sa celebream dragostea  impreuna. Ca drept dovada de iubire am sa ii fac si o declaratie de dragoste ca asa e frumos. Prin planificarea acestei cine,am atatea de facut,si mi-am facut asa un mic plan in minte,mancarea,aranjatu mesei,niste lumanarele parfumate ,niste flori pe mijlocul mesei,si la fereastra, si un lucru esential si important cu  cum ma aranjez si cu ce ma imbrac in aceasta seara minunata care va veni cu pasi repezi  si o astept cu mult drag.Decorul pentru mine este foarte important ,deoarece vreau sa ii vad reactia atunci cand intra in casa sa fie impresionat.Aha ,uitasem fara muzica no sa fie o seara perfecta,trebuie sa aleg o muzica adecvata pentru noi indragostiti Iar ca o mica surpriza la un moment dat ma astept din partea lui sa imi faca si el un mic cadou,din partea lui.Dar asta ramine de vazut .Stiu ca intotdeauna na trecut cu vederea ziua indragostitilor.Deci  zic eu ca prin toate aceste creez un ambient perfect facand aceste schimbari in casa pentru aceasta zi speciala. 

Ca sa nu am probleme si floriile sa imi fie livrate la timp,chiar in aceeasi zi,sa nu mi se ofileasca,mi sa recomandat o florarie buchete.ro care intotdeauna le ei in atelier este primavara prin munca ce o depune sa multumeasca clientii.Deci va imaginati ca sunt mereu inconjurati de flori,asa doresc sa am si eu camera mea la cina romantica de ziua indragostitilor.Si prin urmare am ales 23 de trandafiri rosii in cosulet alb,Si voi  cumpara chiar trei cosulete de flori .

Superbe nu-i asa?

Ce zice-ti  de aceste minunati de flori. Ce frumos va sta unul la geam ,altul pe etajera  si unul pe podea. Imi  aranjez foarte frumos camera cu aceste flori.Chiar eu sunt incantata de decor si ca voi avea aceste flori deoarece  o floare iti schimba starea de spirit .

Si cand faci ceva cu drag de te atrage e foarte frumos Aceste florile voi pune in mijloc pe masa deoarece un pic de roz iti insenineaza ziua. Si vreau sa va impartasesc un micut secret  cumpar acest cosulet  cu 23 de trandafiri,deoarece noi amandoi,adica si sotul si eu suntem nascuti pe data de 23 nu februarie,alta luna dar 23 .Si mi-am zis in sinea mea ca o sa il impresionez vazand 23 de trandafiri de Sfantul Valentin.Aceste buchete de flori ma aduc mai aproape de persoana iubita,imi comunic sentimentele pentru el,sotul meu.Aceste buchete de trandafiri rosii in cosulet reprezinta un simbol al  iubiri eterne..Acesti trandafiri rosii sunt incantatori romantici de neuitat.Daca doriti puteti comanda si dumneavoastra sa ii faceti o surpriza persoanei iubite,indiferent de eveniment,o floare si o sarutare in zi de sarbatoare

Asa deci mancare stiu ce fac,stiu cum ma imbrac sa il atrag,o muzica  buna si putina sampanie si niste luminarele  ,va fi o seara de neuitat deoarece vedetele serii vor fi floriile ,daca nu cumva se gandeste el sa ma scoata in oras,asta este iubirea mea fata de el,sper sa ii placa,si chiar daca munceste sa nu se plinga de oboseala.Numai ca o mica problema va fi cu telefoanele sa nu ne deranjeze cineva. In rest astept sa vina ziua indragostitilor. Sper ca si voi sa aveti o zi frumoasa cu multe flori si multe sarutari,pentru aceasta zi speciala.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

