Puloverul un stil clasic,modern pentru zilele friguroase.

Hai spune  de cand nu ai mai ajuns sa faci un cadou de Sfantul Andrei,unui Andrei sau Andreea.Eu o sa te ajut spunandu-ti ca  un cadou perfect ar fi un pulover clasic.Unde le gasesti foarte simplu,pe siteul

Pulover clasic – www.depozituldelenjerie.ro

Pulovere pentru femei

Imbraca pulovere calde in serile geroase de iarna ,iar vara la plimbarea de seara,poarta un cardigan subtire.Simte-te  confortabila si la moda in fiecare perioada a zilei si anului!

Ca sa fie fericita nepoatei mele de ziua ei de nume am sa ii ofer acest cadou,un pulover clasic care ii da un look modern.

Pulover clasic – HAINE

Pulover de dama SW-264 by AVARO LIMITED

Pulover de dama cu maneca 3/4 si decolteu rotund realizata din tesatura ajurata delicata .

Puloverul este finisat la maneci si in partea de jos cu nervuri cu dungi delicate .Arata minunat purtat cu un maiou sau cu un tricou pe dedesubt .

Cod: 76485

Superba culoare,si o sa se asorteze foarte bine  cu blugi.I-am ales culoarea albastru ca stiu ca ii place mult,de altfel si mie imi place aceasta culoare. Sper so poarte cu drag.

Orice culoare este frumoasa,e bine ca potisa iti alegi ce culoare vrei.

Circumferinta bust :aproximativ 96 cm

Lungime masurata de la umar :aproximativ64 cm

Lungime maneca  masurata de la umar :aproximativ 59 cm

Compozitie 85% Acril, 15% Poliamida.

Modelul din imaginea de prezentare are 171 cm inaltime.

Disponibilitate UNIVERSAL
ALBASTRU DESCHIS
ALBASTRU INCHIS
BEJ
CORAI
GRI DESCHIS

Livrare in 24 ore.

Livrare in aproximativ 7 zile.

Produs de calitate pret avantajos.

Pentru ca orice haina pe care o purtam ne reflaecta personalitatea  mi-am cumparat si mie un pulover cu ocazia asta,chiar daca nu ma numesc Andreea,m-am gandit ca vine sezonul rece si mi-ar prinde bine un pulover mai gros. .Oricand este  binevenita o haina noua,in gareroba mea.

Avaro SW-291

Cod: 82591

De cand l-am vazut mi-a atras privirea.Mi-a placut foarte mult,modelul,culoarea,stilul.Cu acest pulover ma autodefinesc,adica imi arata stilul meu.

 

De data aceasta mi l-am cumparat cel de sus pe bej,desi specificasem ca imi place albastru,bejul la acest pulover ma prinde foarte bine.Asta am si dorit  sa avem amandoua,matusa si nepoata un look clasic modern.

 

Disponibilitate UNIVERSAL
ALBASTRU DESCHIS
BEJ
GRI

Livrare in 24 ore.

Livrare in aproximativ 7 zile.

Va doresc sa aveti o sarbatoare frumoasa alaturi de cei care ii sarbatoriti,si sa nu uitati ca cel mai usor cadou il gasiti la noi ,aici.Deci va doresc un  calduros La  multi ani! Si vadoresc sa va bucurati de inalta calitate a acestei piese clasice puloverul.Caci trebuie sa recunoastem ce e mai placut pentru zilele friguroase de iarna decat caldura oferita  de la un pulover  de buna calitate.

 

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

