Pantalonul lung imi este piesa de baza la o tinuta reusita.

Pantalonii lungi,astazi ii purtam cu aproape orice piesa din garderoba in orice sezon,cu orice  ocazie. Totul tine de a gasi pereche din pantalon cu croiala potrivita pentru silueta ta.

Cunoasterea tendintelor in materie de pantaloni este la fel necesara ca si in materie de rochii sau alte accesorii,deoarece o pereche de pantaloni stilati pot deveni baza unei tinute  in stil urban,boho-chic,casual,s.a Deci  fara cuvinte in plus si emotii,va prezint un site online,unde va ofera pantaloni lungi dama de cea mai buna calitate la cele mai bune preturi

www.depozituldelenjerie.ro,pantalon lung,

ca sa fii  la moda si sa atragi priviri dupa tine,de unde mi-am cumparat si eu .

Pantalon lung – HAINE

Ennywear 210052 len by ENNYWEAR

Pantalon de dama realizat din tesatura uni de inalta calitate .Modelul are sistem de inchidere frontal cu fermoar si nasture.Pantalonul se poate purta si cu o curea avand doua buzunare  laterale.Model decorat cu logo-ul producatorului.Compozitie 100% In

Inaltimea manechinului din imagine 177cm.

Cod: 79332

Disponibilitate 36
BEJ

Livrare in 24 ore.

Livrare in aproximativ 7 zile.

Sunt superbi,de calitate,eleganti,imi da un stil aparte ,si ii port oriunde cu placere.

Sunt atat de sic,atat de usor de purtat,atat de minimalist si nobil.Acesti pantaloni pot sa ii port oriunde .La o iesire in oras ,la birou,in club sau la o reuniune de familie.Acesti pantaloni,imi sunt piesa de baza la o tinuta reusita.

Clasici moderni,simpli casuali si in tendinte colantii din aceasta gama te vor scoate din incurcatura.

Pantalon lung – HAINE

Colanti Bas Black Yank 200 den by Bas Bleu

Mi-am cumparat acesti colanti deoarece ii port cand merg la sala,pentru ca imi ofera mobilitate si usurinta de miscare.Pot sa ii port si prin casa pentru ca sunt usori si comozi. Ii pot purta in club sau pe strada pentru ca pot sa imi afirm feminitatea si increderea in corpul meu.Sunt la moda si imi scot in evidenta picioarele frumoase mai bine decat orice alt articol de imbracaminte.

Cod: 81884

Colanti sport de dama lungi si confortabili realizati dintro tesatura opaca si elastica PLUSH-ZERO ARCHROMA ,cu un usor efect de modelare a corpului.Sunt perfecti pentru sala sau alte activitati sportive,deoarece structura lor unica si compozitia tesaturii permit pielii sa respire.Colantii sunt prevazuti cu buzunare in partiile laterale si la spate.Prezinta model deosebit ,se ajusteaza in talie cu ajutorul unui snur si sunt decorati cu taieturi spectaculoase pe partea frontala.

Compozitie:

  • 85% Poliester
  • 15% Elastan

Grosime: 200 DEN

Disponibilitate 2 2-S 3 3-M 4 4-L 5
GRAFIT

Livrare in 24 ore.

Livrare in aproximativ 7 zile.

 

Va recomand cu incredere sa achizitionati din mii de modele de pantaloni sau colanti.Eu sunt multumita,sunt produse  de calitate si rezistente.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

