Puloverul fiind o piesa clasica nu trebuie sa lipseasca din garderoba dumneavoastra indiferent de varsta

Descopera oferta de pulovere clasice disponibila in magazinul online www depozitul de lenjerie.ro si bucura-te de inalta calitate a acestei piese clasice ce reprezinta o colectie  deosebita.

Este cunoscut faptul ca materialele naturale sunt cele mai potrivite pentru a ne mentine confortul termic corporal ,atat pe timpul verii, cat si in sezonul rece.De aceea, pentru zilele friguroase  de iarna  nimic nu este mai placut  decat caldura oferita de un pulover de calitate.

De aceea mi-am cumparat un pulover clasic

Pulover clasic – HAINE

MKM KSENIA by MKM

Pulover de dama cu maneca lunga si decolteu in V, realizat din fibre cu model cu dungi. Model ideal pentru zilele racoroase! Compozitie: 100% Acryl

Cod: 53058

Poze MKM KSENIA

Le gasiti in diferite culori,bej,verde.Culoarea care mi-am aleso pentru mine este bej.

Nimic nu se compara cu finetea acestui pulover.Nu se demodeaza foarte repede.Deci rezista foarte  bine in timp .Nu se scamoseaza repede si nu isi pierde forma initiala spre deosebire de alte pulovere.

Fiind o piesa clasica  poate fi integrat intr-o multitudine de tinute,atat de zi,office,casual si dece nu il putem asorta si seara dandu-ne o eleganta aparte.

Atunci cand achizitionati un pulover,primul lucru pecare doriti sa-l aflati ,este tipul de material din care este fabricat .Materialul pulover-ului  va va oferi informatia necesara despre cat de calduros va fi acesta.

Alege din  exemplele de aici  modelul care ti se potriveste!

Am mai ales un pulover pentru nepoata mea.

Pulover clasic – HAINE

Avaro SW-288 by AVARO

Cod: 82595

Detalii: Avaro SW-288.

Disponibilitate UNIVERSAL
ALB
BLEUMARIN
ROSU BORDO

Livrare in 24 ore.

Livrare in aproximativ 7 zile.

L-am cumparat pe culoarea alb pentru ea.Dearece ii da un aer mai tineresc.Stiu ca imi veti spune ca albul se murdareste repede  ,dar nepoatei mele ii da un farmec aparte iar daca stii sa il pastrezi il ai o vreme indelungata.Bineninteles nu il speli cu alte haine.Il moi in apa si il speli cu mana ca sate bucuri de el si oriunde te duci  sa ai un efect aparte.De aceea i l-am cumparat sa atraga privirile .Deoarece ii sta foarte bine.

 Asa am economisit si o gramada de bani.A fost o alegere perfecta.Ne-am entuziasmat amandoua ca putem fi fermecatoare.

Deci acest articol vestimentar nu trebuie sa lipseasca din garderoa dumneavoastra,indiferent  de varsta. Puloverul este o piesa clasica mereu reinventata de creatorii de moda.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

