O lume vesela cu gust de fructe ,de 60 de ani,siropurile de fructe Yo

Siropurile  Yo  implinesc 60 deani,iar cu aceasta ocazie doresc sa ma numar printre cei care le spun un calduros La multi ani! si sa ma alatur campaniei lor Ce ai vrea sa faci pina  pana la varstade 60 ani de ani!

As vrea sa va spun ca stiu ce imi doresc de la viitor,iar pana a avea eu 60 de ani mai e  o perioada indelungata. Imi doresc sa imi creez viitorul.Toti avem un vis care vrem sa ni-l putem duce la implinire.Ne gandim la o cariera buna,poate vrem sa vedem lumea,vrem ca situatia economoica sa fie mai buna dar si viata sociala sa se imbunatateasca.Asa imi doresc eu pana la varsta de 60 de ani,sa ma vad implinita.Poate unii spuneti ca imi doresc prea mult.Eu spun ca nu..

Cred ca totul este posibil sa imi ating visul.

Din cauza problemelor de fiecare zi,din cauza familiei,situatiei  economice sau din cauza ca am avut dezamagiri in viata ,uitam de cele mai multe ori ca meritam intr-adevar sa ne dorim mai mult de la viata,sau ca meritam ceea ce ne dorim de mult timp.

Deci cred ca niciodata nu este prea tarziu sa imi ating scopul ,telul in viata.Iar ca un mic secret siropurile Yo pina la varsta de 60 de ani,imi mentine sanatatea ,si ma mentine tot timpul tanara .Asa ca va recomand siropurile Yo.pentru o sanatate de fier si de-a va mentine mereu tanar,Cu ele nu imatranim usor.

 

Acestea sunt siropurile cu diferite arome. Au un gust delicios. Acum la ceas aniversar lanseaza inca doua arome foarte bune.

Prin cele 2 siropuri noi,Yo ofera nu doar garantia traditiei,dar si a inovatiei:

Aceste 2 noi sortimente sunt:

Aceste siropuri Yo ne-a adus gustul copilariei,de atata timp in casele noastre.

Campania „60 de ani de experiențe”  se va desfasura pe pagina oficialade Facebook a brandului  YO Sirop de fructe in perioda 7 octombrie-7 noiembrie 2016.

Ramine sa ma hotaresc sa va spun ce aroma acopilariei am ales,si sa va multumesc  pentru ca pot fi alaturi la acesta editie Yobiliara 2016 si sa imi primiti urarile de Lamulti ani!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

