Garderoba mea cere un refresh,o geanta nou nouta!

Gentile si Posetele de Dama sunt alegerea perfecta pentru a complecta tinuta ta si a te face speciala.Calitatea gentilor si posetelor ne scot in evidenta farmecul si sarmul nostru,datorita si tinutei noastre.

Asadar magazinul online de genti dama si portofele-Totul din Piele ne pune la dispozitie o gama variata de genti din piele si diferite texturi.

M-am gandit ca sa fiu in ton cu noulsezon care vine,sa imi achizitionez o geanta de piele ,de pe acest site,si anume m-am oprit la Geanta Selma piele naturala,

Foarte frumoasa,deosebita,imi placeenorm de mult.Imi sta gandul tot laea pina nu o vad in garderoba mea.

Iar acum o  sa va spun cateva detalii despre aceasta geanta.

Dimensiuni +=H=26, L=33,l=15

Este o geanta din piele naturala produsa in Italia.

Este disponibila in culorile:negru,coniac,bordo si bleumarin.

Arata la fel in fata si in spate si se inchide cu fermoar.

In interior are 2 compartimente cu 3 buzunare din care 2 cu fermoare.

Are bretea lunga.

Deci este de calitate,incapatoare,rezistenta,pret rezonabil,iar daca doriti sa o achizitionati si dumneavoastra va recomand sa o adaugati in cos si produsul va ajunge la dumneavoastra in cel mai scurt timp.De ce sa nu va mandriti toamna asta cu o poseta noua,ca mine.

Va doresc succes.

Iar ca sa imi fie sarmul mai ceva,si aceasta poseta m-ar scoate din incurcatura,oriunde as avea sa merg ,la evenimente.

 

 

 

Si aceasta geanta este din piele naturala de culoare alba in combinatie cu putin negru.Deci merge la orice tinuta aceasta combinate,are farmec aparte.

Este modelul de geanta in geanta :are in interior o alta geanta din panza cu fermoar care se poate detasa.

Arata la fel in fata si in spate si are bretea lunga.

Este foarte usoara si placuta la purtat.

Dimensiuni : H=24,L-32, l=12.

Nu este asa ca nu mai sti  la care sa te opresti ,ca sunt atatea modele,frumoase de nu stii care sa ti-o cumperi,asa am patit eu,pina intr-un final,m-am hotarit cu greu.

Deci va las sa decoperiti celalalte modele singure,si poate de ce nu sa le aratati barbatiilor poate aveti succes si va face un mic cadou ,una dintre aceste posete.

Eu sunt de pe acum incantata si mandra sa le port.

 

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

