Cum sa faci bani prin gooogle adense activ.

In  cazul ca ai un blog ,o sa iti prezint cateva lucruri cu privire la google adsense.Deoarece in zilele aceasta tot timpul se vorbeste despre aceasta oportunitatate de-a mai face un banut.

Imi plac articolele sau tot felul de ebook-uri care iti prezinta cum sa faci bani prin adsense in doar cateva luni.

La nivel de blogging ,merge bine afilierea.

Mai merge si colaborarea pe partea de adverrtoriale dar si aceasta sursa o poti folosi doar dupa ce ai un public in spate si gasesti advertiserul potrivit .

Conteaza mult ce scrii ,cum scrii si cat de mult scrii ca sa iti cresti traficul comunitatea si brandul.Deci asa ceva si eu as vrea ,cred ca si voi ceilalti care aveti blog.

Asa ca pe vitor da dores sa cumpar un cont adsense.Si o sa va spun si voua ca si mie de cetrebuie sa se tina cont,si o sa formulez ca un anunt.

Doresc sa cumpar cont adsense,dar doresc sa stiu pe ce tara este facut contul, daca se poate modifica datele de cont,si chiar daca imi spune da,doresc cel care mi-l vinde sa il schimbe pe Romania,cazul meu.La voi fiecare in ce tara doriti.

Daca vindeti doar contul adsense sau intregul cont google.Daca imi spuneti ca imi vindeti doar contul cred ca spun Nu ,deoarece inteleg ca oricand se poate lua contul inapoi,si eu ceo sa fac pe viitor fara cont.

Apoi nu se poate avea acces la intregul cont goole ,deoarece nu se poate schimba datele de cont.

.Daca aveti pinul confirmat.Din experienta altora imi spune ca e foarte bine ca pinul sa fie confirmat.In acest fel voi avea o oarecare siguranta ca voi primi cel puti o plata .

Un cont neconfirmat se vinde in general cu maxim 10 sau 20 $,asa ca atentie la cei care cer mai mult,cei care imi cereti pretul corect si aveti un cont cu pin confirmat se vinde de la 50euro .

 

 

Doresc sa cumpar un cont de google ADSENSE ,ACTIV. Daca nu doriti sa il vindeti putem sa facem o colaborare, sa aveti un profit de 10-15 % dintr-un eventual castig din cont.
Doresc seriozitate,sa stiu in ce tara este facut ,cu pinul confirmat,sa am o siguranta ca voi primi bani pe el ,ca sa pot sa imi schimb datele sa mi-l puteti schimba in tara mea doresc,Romania .
C-am asa imi public eu anuntul ,si sper sa am si un rezultat cat de cat foarte bun,sa incep si eu un lucru online.

 

Deci va doresc bafta si atentie la detalii.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

