Fii zeita incostum de baie!

Imbraca costumul de baie din doua piese si atrage privirile tuturor de pe plaja! Simta-te increzatoare ,feminina si sexy.

Nu aveti inca un costum de baie din doua piese din acest sezon,alege unul de pe www costume-baie.ro.Noile costume de baie le gasiti aici.

COSTUME DE BAIE 2 PIESE – http://www.costume-baie.ro

Costumele de baie din doua piese din oferta noastra vi se vor potrivi perfect. Va intrebati de ce ?Deoarece puteti alege marimi diferite pentru sutien si slip fara un cost suplimentar!

Chiar daca varae aproapepe terminate,noi acum avem concediu ,si ne pregatim de mare.Inca vremea e frumoasa,tine cu noi,deci va invit la apa sa va relaxati inca cat se poate.Si ca sa pot sa fiu zeita in costum de baie,mi-am cumparat un costum de baie

Costume de baie 2 piese

Costum de baie Ines M-181 NEGRU (167) by MARKO

Costume de baie 2 piese.Cupele sutienului sunt  dublate cu buretel subtire detasabil.Sutienul se leaga la spate si dupa gat Slip clasic  ce se leaga in laterale .Marime costum de baie S M L X,  2XL/L

Cod: ELJ4273

Cu siguranta fotografia imi arata ca am facut o alegere excelenta.Iar ca un mic secret va spun ca ma simt comfortabila si seducatoare. Daca doriti sa fiti la fel ca mine va recomand costumele de baie de pe www costume-baie.ro.

Imi place foarte mult modelul si culoare se asorteaza perfect .Calitate buna si pret foarte mic.

Marime costum de baie S M L XL 2XL/L
Sutien 70B/75A 70C/75B 75C/80B 75D/80C 80D/85C
Circumferinta solduri 82 – 88 cm 86 – 94 cm 90 – 100 cm 94 – 106 cm 90 – 100 cm

DISPONIBILITATE M S
CA IN IMAGINE

Livrare in aproximativ 1-2 zile.
Livrare in aproximativ 5-7 zile.

 Din acest sezon mi-a mai placut un ostum de baie,bineinteles ca imi plac mai multe,chiar cand te uiti pe site la atatea modele nu sti care sa ti le cumperi,parca cand cumperi unu,zici oare daca il cumparam pe celalalt cum imi statea,ca de toate sunt frumoase si le-am dori in garderoba pe toate .Darm-am limitat la doua produse,cel de sus,si acest de care va spun acum.

COSTUME DE BAIE 2 PIESE –

Costum de baie Olimpia Nero-Bianco M-194 Negru-Alb (114) by MARKO

Costum de baie 2 piese .Cupele sunt intarite si prevazute cu armatura metalica. Buretei push-up pentru marimile S,M,L si XL .Sutienul este prevazut cu balene laterale flexibile pentru sustinere.Bretee reglabile si detasabile .Sutienul se prinde la spate ,slip clasic.

 Este realizat din tesatura italiana Carvico ,rezistenta la lumina soarelui si frecarea de nisip perfect opac,asigura uscare rapida.

 Pacat ca mai putem profita un pic desoare si de reduceri deci grabiti-va,marea ne asteapta.

 

 


 

 

 

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

