Costum de baie recomandat doamnelor cu forme voluptoase.

Vara inca nu a trecut.E soare si frumos afara..Cei care ne luam concediile acum ne bucuram de zilele libere si  ne gandim cum  sa ne relaxam mai bine la plaja,la mare.Pentru toate acestea noi femeiile ne gandim sa aratam si la plaja cat mai bine,si pentru aceea am cautat sa imi cumpar un costum de baie adecvat personalitatii mele.

De data aceasta m-am oprit la un costum de baie intreg.

COSTUME DE BAIE 1 PIESA –

Costum de baie Etna V-700 by ETNA

 

Cod: ELJ46725

Costum de baie 1 piesa (intreg).Cupele sutienului sunt intarite .Bretele reglabile .Slip clasic.Doua tipuri de modele partea de jos uni cu imprimeu sau uni integral .Realizat din microfibra de inalta calitate .Recomandat doamnelor cu forme volutoase.

Frumos costum,imi place foarte mult,imi vine perfect si culoarea este deosebita.Pret rezonabil si calitate buna. In ce culori il mai gasiti cine doreste sa si-l cumpere,

 

 

 

Are o reducere foarte buna,deci am profitat sa fac economie si la bani si la timp.Nu am mai umbalat prin magazine,am intrat direct pe www costume- baie.ro,am facut comanda si mi-am primit produsele.Spun produsele ca mi-am mai cumparat un costumde baie,ca asa e frumos sa mai imi schimb tinuta,deoarece atatea zile la mare trebuie.

Si ca sa nu va mai fac curiosi si curioase,tot un costum de baie intro piesa mi-am cumparat,asa am avut eu un fix de data aceasta spunandu-mi ce bine imi sta.

Si vi-l arat si pe al doilea costum de baie

COSTUME DE BAIE 1 PIESA –

Costum de baie Cassandra M-279 Sepia (141) by MARKO

Cod: ELJ45366

Ce ziceti ,nu e frumos si acesta? Eu zic ca da.Amandoua sunt frumoase si imi sta bine.Poate unii veti avea ocazia sa ma admirati la mare,cine stie.

Costum de baie 1 piesa (intreg) .Cupele sunt captusite la interior pentru a oferi suport si forma frumoasa bustului .Bretele late reglabile .Slip clasic.Partea din fata cu imprimeu .Partea din spate uni cu decolteu in forma literei”U”

Realizat din tesatura italiana Carvico ( rezistenta la lumina soarelui si frecarea de nisip ,perfect opac ,asigura uscare rapida).

Se preteaza pentru bazin si plaja. Recomandat doamnelor cu forme voluptoase.Deci celor  care inca  va pregatiti de mare,nu uitati sa va cumparati cel mai frumos costum de baie acum in voga,ce este la moda.

 

Marime 42 44 46 48 50 52 54 56
Circumferinta bust (cm) 86 – 88 89 – 91 92 – 94 95 – 97 98 – 100 101 – 103 104 – 106 107 – 109
Circumferinta sub bust (cm) 72 – 78 76 – 82 80 – 86 84 – 90 88 – 94 92 – 98 96 – 102 100 – 107
Circumferinta solduri (cm) 90 – 96 94 – 100 98 – 104 102 – 108 106 – 112 110 – 116 114 – 120 118 – 124
Lungime costum (cm) 68 69 70 71 72 72 73 73
DISPONIBILITATE 42 48
CA IN IMAGINE

 Livrare in aproximativ 1-2 zile.

Va doresc sa va alegeti modelul mult dorit.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

