Imbraca costumul de baie de plaja si atrage privirile!

Mergi la mare ,si vrei costume de baie chic.Nici o problema ,le gasesti aici www costume baie-ro.

Imbraca costumul de baie de plaja si atrage privirile! Invita costumul de baie in sifonierul tau si surprinde cu un look de plaja modern!

Costumele de baie,se asociaza cu soarele,marea si plaja.Croiala caracteristica a costumelor  din doua piese ,dezgoleste corpul si subliniaza formele feminine.In prezent costumele din doua piese si bikini sunt cel mai dorit must-have,a fiecarui sezon de vara.

Oferta diverselor costume din doua piese este foarte bogata ,de aceea fiind sezon de vara ,ca oricare om mi-am programat sa mergem la plaja impreuna cu sora mea si cumnata mea,dar pentru a ne etala formele ne trebuie costume de baie.

Le-am facut o surpriza si le-am facut cadou eu costumul de baie,l-am cumparat din magazinul online costume-baie.ro

Costum de baie Elin 2 Cubano-Freeze M-344 (07) by MARKO

 

 

Detalii: Costum de baie Elin 2 Cubano-Freeze M-344 (07)

Costum de baie 2 piese .Cupele sutienului sunt dublate cu insertii detasabile de burete subtire.Sutienul se leaga la spate si dupa gat .Slip clasic .Produs original certificat cu holograma ,realizat din tesatura italiana Carvico Tesutti ,rezistenta la lumina soarelui si frecarea de nisip ,perfect opac,asigura uscare rapida.

Produs in Polonia

Compozitie : 80% Poliamida, 20% Elastan

Culori maro,verde deschis.Pret rezonabil si calitate.

Eu i-am cumparat verde deschis ,si ii sta foarte bine,este incantata de el.

Iar la cumnata mea i-am cumparat

COSTUME DE BAIE 2 PIESE – COSTUME DE BAIE 2 PIESE

Costum de baie Olimpia Nero-Bianco M-194 Negru-Alb (114) by MARKO

Cod: ELJ10453

 

Detalii: Costum de baie Olimpia Nero-Bianco M-194 Negru-Alb (114)

Costum de baie 2 piese .Cupele sunt intarite si prevazute cu armatura metalica.Buretei pussh-up  pentru marimile,S,M,L SI XL .Sutienul este prevazut cu balene laterale flexibile pentru sustinere .Bretele reglabile  si detasabile.Sutienul se prinde la spate. Slip clasic.

Este realizat din tesatura italiana Carvico ,rezistenta la lumina soarelui  si frecarea de nisip ,perfect opac,asigura uscare rapida.

Culoarea ca in imagine alb cu negru,frumos si stilat,calitate si pret rezonabil.

Asa le-am impacat pe amandoua,am facut si economie la bani,si la timp ca nu m-am plimbat prin magazine,sa ma naucessc de cap,si tot sa nu gasesc ceea ce doresc.Magazinul online e cel mai la indemana ,am cumparat ce am dorit si am si beneficiat de livrare gratuita.

 

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

