E vara-vara,e soare afara!

E vara-vara ,e soare afara!

M-am gandit ca daca tot a venit vara,iar in termometre caldura e adecvata sezonului,noua ne sta gandul numai la concediul de vara,la plaje,bronzat ,terase sau distractie.Ca sa avem un concediu reusit alaturi de cei dragi,cel mai important lucru este costumul de baie.

Acest costum de baie iti ofera confortul necesar sa te simti bine in el.Sa nu se largeasca,sa cada la apa si cate si mai cate,asa am ajuns pe un site foarte dragut unde gasesti costume foarte frumoase pe gustul tau.Te invit si pe tine cititorule sa te informezi de aceste minunati.de costume de baie.

Mi-am cumparat unul dintre aceste costume

COSTUME DE BAIE 1 PIESA – COSTUME DE BAIE 2 PIESE

Costum de baie Isabel M-191 bleumarin (174) by MARKO

 

Costum de baie intreg. Cupele sunt captusite cu burete subtire .Conceput pentru doamnele cu forme generoase. Marime costum de baie M L XL 2XL 3XL 4

Cod: ELJ4285

Acest costum de baie imi da o prospetime si ma arata perfect.Sunt multumita si de calitatea lui si de pret,si ca sunt foarte comoda in el.Se usuca repede.As costum imi da senzatia ca sunt eu ca o diva,fermecatoare ,stralucitoare ,atragand privirile oamenilor asupra mea.Imi subliniaza stilul individual in acest costum de baie.Deci te indemn cu incredere sa iti cumperi costum de baie intreg.

Forme sexy, incredere in sine si sex-appeal din plin! Exact ce trebuie!

Pentru ca imi place acest site online ,am cumparat un costum de baie si nepoatei mele.

COSTUME DE BAIE 1 PIESA – COSTUME DE BAIE 2 PIESE

Costum de baie Martina M-178 roz (158) by MARKO

Costum de baie intreg.Cupele captusite cu burete subtire.Se leaga la spate si dupa gat.Slip clasic .Marime costum de baie S M L XL 2XL .sUTIEN 70A/75A/

Ea va dati seama e mai tinerica si o prinde foarte bine in aceasta culoare.Apoi este o culoare vie care nu trage soarele prea mult la material.Ea este multumita de cadoul primit de la mine.Deci amandoua vom fi tinerele pentru un concediu de relaxare.

Lasa-te vrajita de diversitatea modelelor de costume de baie dintr-o singura piesa.Moderna in fiecare sezon de vara vei fi.

Costumele de baie intr-o singura piesa iti vor conferi un aer exotic indiferent de plaja.

 

 

 

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

