Cadoul meu care ma pregateste de plaja.

Suntem in plin sezon estival al verii,si orice femeie trebuie sa aiba in garderoa cel putin 2-3 costume de baie. Iar ca sa aratam bine in costumele de baie care ni le alegem ,trebuie sa ne pastram si silueta,ca sa aratam cat mai bine,pe plajele insorite ale marii.Asa deci eu ma mai duc la sala de fitness ca sa imi pastrez silueta si sa arat cat mai bine in costumurile mele de baie care bineinteles o sa vi le  detaliez sa vedeti ce frumuseti am cumparat,cadoul meu care ma pregateste de plaja.

COSTUME DE BAIE 2 PIESE –

Costum de baie Blanca M-116 negru (68) by MARKO

Costum de baie 2 piese .Cupele sunt captusite cu burete subtire si sunt prevazute cu armatura metalica.Buretei push-up detasabili pentru marimile S,M,L.Sutienul se prinde la spate si se leaga dupa gat.Slip clasic

Cod: ELJ4138

Marime costum de baie S M L XL 2XL
Sutien 70B/75A/65C 70C/75B/80A 70D/75C/80B 75D/85B/80C 80D/85C
Circumferinta solduri 82 – 88 cm 86 – 92 cm 90 – 96 cm 94 – 100 cm 98 – 104 cm
DISPONIBILITATE L M S
CA IN IMAGINE

 

 

 

Acesta de sus l-am cumparat pentru sora mea,iar acesta de mai jos l-am cumparat pentru mine.

Caci la mare nu te poti duce singura.

 

COSTUME DE BAIE 2 PIESE – COSTUME DE BAIE 2 PIESE

Costum de baie Riviera by EWLON

Cod: ELJ84423

Costum de baie 2piese. Cupele sutienului sunt intarite si prevazute cu armatura metalica la baza pentru forma si suport. Sutien tip balconet cu buretei push-up detasabili .Sutienul este prevazut cu balene laterale flexibile pentru sustinere.Bretele detasabile cu lungime reglabila.In pret este inclusa si o bretea detasabila ce se prinde dupa gat.Sutienul se prinde la spate cu o clema.Slip clasic cu inscriptia „St Tropez”, Este realizat din material de calitate superioara.Produs in Polonia.

Compozitie 82% Poliamida,18% Elastan.

Sunt foarte multumite de aceste costume de baie,ne sta bine,sunt de caltate,preturile sunt rezonabile.

Iar costumul meu de baie ma ajuta si la activitatiile de plaja,sa joc volei.Deci sa ramin in forma.

DISPONIBILITATE 36 38 40 42
BLEUMARIN
ROZ

Livrare in aproximativ 1-2 zile.
Livrare in aproximativ 5-7 zile.

   Ne mandrim ca ne sta foarte bine,sunt rezistente la apa.Iar daca doriti sa va alegeti costumul potrivit va invit pe costume baie.ro.. Asa cum eu mi-am gasit modelul potrivit,si voi doamnelor si domnisoarelor,o sa va gasiti ce model preferat dorit.Va doresc o vara cu cat mai mult soare.

 

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

