La mare sau la piscina stralucesti cu aceste costume de baie de o piesa.Fi sexy Fi stralucitoare.

     Costumele de baie intr-o singura piesa iti vor conferi un aer exotic indiferent de plaja unde te-ai afla!   Cu diferite sisteme  de prindere ele te infatiseaza intro postura noua de fiecare data cand le porti!  Costumele de baie dintr-o singura piesa sunt intotdeuna in top.          Deci daca esti gata de plaja iti recomand costumul de baie dintr-o singura piesa,de pe costume-baie.ro,aici poti vedea ce costum de baie sa porti in functie de forma corpului.               Eu mi-am cumparat acest costum

COSTUME DE BAIE 1 PIESA –

Costum de baie Shila Ribes M-202 Rosu bordo (191) by MARKO

Cod: ELJ10538

 

 

 

 

 

Detalii: Costum de baie Shila Ribes M-202 Rosu bordo (191)

Costum de baie 1 piesa ,intreg.Cupele sunt captusite la interior .Se prinde dupa gat cu o bretelusa detasabila .Are spatele plin,Slip clasic.Este realizat din tesatura italiana Carvico ,este rezistenta la lumina soarelui  si frecarea de nisip,perfect opac,asigura uscare rapida.

Acest costum nu expune la vedere totul,ci doar atat cat sa faca lucrurile mult mai interesante.

Multe dintre costumele de baie dintr-o singura piesa dezvaluie  mai mult din spate si putin din pantec ,altele arata mai mult din decolteu sau dezvaluie  mai mult coapsele .

Asa deci te indemn sa iti gasesti un costum de baie cum mi-am luat si eu ca sa poti sa iti expui partile din corp care arata cel mai bine ,si acopera-le pe celalalte.

Deci acest costum imi vine perfect,este de calitate,nu iese culoarea la apa,rezistent ,pret convenabil  iar prin aceste costume de baie iti doresc sa iti spun: Tine minte intotdeauna ca tintesti spre o silueta echilibrata.Aceste cuvinte spun totul.Iar ca sa imi mentin aceeasi silueta ,mi-am mai cumparat un costum de baie de schimb,caci atatea zile la plaja la mare,dar si la piscina hotelului,imi place sa inot.

COSTUME DE BAIE 1 PIESA –

Costum de baie DORA Albastru by LORIN

 

Cod: ELJ49946

Detalii: Costum de baie DORA Albastru

Costum de baie 1 piesa ,intreg.Cupele sutienului sunt soft.Sutienul se leaga dupa gat si se prinde  la spate .Slip clasic.

Este realizat din tesatura italiana Carvico ,rezistenta la lumina  soarelui si frecarea de nisip,perfect opac,asigura uscare rapida.

Culorii vii,ca un curcubeu,care te lasa sa respiri,deci nu transpiri repede.

Sunt incantata, imi plac foarte mult si culoriile iar preturile sunt in perioada asta mici,la promotii.Eu mi-am facut garderoba vara asta.

Iar ca promotie toata vara ,aici transportul este gratuit,deci profitati.

La mare sau la piscina stralucesti cu aceste costume de baie de o piesa.Fi sexy Fi stralucitoare.

 

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

