Caldura mare ,mon cher!Am gasit arma pentru a lupta impotriva caldurii.

        Caldura mare,mon cher! Este vara,este canicula.Este o vreme de stat linistit la umbra.Eu si cu prietenele mele discutam si ne sfatuiam cum sa ne protejam de soare.Pe parcursul intregi zilei fiind doar soare ,caldura indata ne-a toropit,iar pe astfel de vreme ne trebuie multe lichide sa ne hidratam.Ca sa scapam de arsita soarelui ,ne-am adunat la mine acasa pe balcon, deoarece balconul meu e amenajat ca o terasa.Aici este destula umbra. Intre timp le-am adus ceva de baut,cred si stiu ca se asteptau poate la altceva,dar le-am spus ca am o surpriza frumoasa pentru ele.Colectia de ceaiuri Ice-Tea,o gama delicioasa de ceaiuri ce le-am preparat foarte usor in varianta rece.La fiecare le-am dat alta aroma de ceai.Asa am ajuns de le-am introdus in minunata   arta a ceaiului .O metoda foarte buna ,care ne mentine si sanatatea.Iar pe toata vara ne racoreste.Gama de produse este  recunoscuta deja pe piata.Aceasta arta a ceaiului ne reuneste din cand in cand Poti sa iti faci linistit o ceainarie acasa cum mi-am facut si eu..

 

 

 

 

 

 

Ice Tea by Arta Ceaiului vine intr-o gama larga de arome, data de varietatea ingredientelor. Ai de ales intre combinatii inedite de fructe “autohtone”: capsuni, fructe de padure, mere, pere, sau fructe exotice: mango, ananas, papaya, portocale rosii, banana.

 

 

Cam asa arata ceainaria mea de pe terasa de pe balcon.

Le-au placut foarte mult aceste arome ale ceaiurilor.Deci asa au confirmat si ele ca am gasit arma pentru a lupta impotriva caldurii.Dar pentru ca sunt prietenele mele,mai avand suficient ceai,le-am dat si pentru acasa,pana vine comanda ce-au facuto pentru ele,Deci acest ceai devine nelipsit si se poate inlocui repede cu sucurile carbogazoase . Dupa aceste ceaiuri nu mai transpiri nici asa repede.

Ice Tea by Arta ceaiului se poate consuma atat atat in varianta fara teina de catre copii sau cei care vor sa reduca continutul de cofeina consumat,sau in varianta cu teina ,pentru cei care vor sa se si energizeze in timp ce se  racoresc.

Iti recomand, sa descoperi colectia de ceaiuri Ice Tea si gusta racoarea verii! E o  provocare te invit in Arta ceaiului.

Ice Tea by Arta Ceaiului  e foarte simplu dep preparat ,ai control total asupra intensitatii gustului si  poti sa-l iei peste tot cu tine intr-o cana termos.Va multumesc ca in aceasta  micuta vizita v-am delectat cu aromele ceaiurilor,am putea sa denumim ca inainte ceaiul de la ora cinci,five o clock.

Va prins bine aceasta aroma.

Ice Tea by Arta Ceaiului e foarte simplu de preparat, ai control total asupra intensitatii gustului si poti sa-l iei peste tot cu tine intr-o cana termos.Iar ca in incheiere despre acest gust minunat,astept sa imi spuneti impresiile voastre.Iar dintre voi prietenele mele astept sa ma invitati la voi la ceai ca in vecini e mai bun.

 

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

