Becurile economice LED,iti aduc factura mica la curent.

 

Fiecare om ,in secolul acesta,al modernitatii,si-a facut renovari in apartamente,si dupa cum a avut becuri si neonuri vechi,le-a schimbat cu becurile economice.Si eu sunt printe ei.Aceste becuri,ne ajuta sa economisim curent,si numai sunt batatoare la ochi.Cu celalalalte cum aprindeam becul in casa razele becului imi afecta vederea.Deci am profitat de ocazie de pe magazin online.ro,si mi-am schimbat toate becurile in tot apartamentul.Recunosc la inceput eram rezervata,fiind obisnuita cu becurile de demult.Asadar m-am gandit ca este corect sa fac si aceste schimbari minore,necostisitoare Acum cand intru in camera numai este lumina puternica si nu ma ma orbeste pe sensul romanului.Dar tot luandu-ma cu vorba sa va si arat ce achizitii de becuri am cumparat.Intrand in sectiunea electrice din toate m-a incantat becurile cu led

BEC LED 9W E14 LUMINA CALDA 3 TUBURI A029-20 [Depozit-online]

Grabeste-te! Doar acum poti cumpara acest produs la numai 12.49 Lei!
Economisesti 3.12 Lei!!!

 

 

Descriere

BEC LED 9W E14 LUMINA CALDA 3 TUBURI A029-20

Puterea nominala: 9W
Trei tuburi
Lumina calda
Dupa cum vedeti in ce sectiune intrati pe acest site depozit online.ro economisiti si bani.

Mi-am cumparat cateva din acest model de  mai sus si cateva din acestea,sa am lumina calda si lumina rece

30795_550_550_0

DescriereBEC LED 12W E27 LUMINA RECE 3 TUBURI A029-3

Puterea nominala: 12W
Trei tuburi
Lumina rece

Becurile LED economice folosesc diode emitatoare de lumina in locul filamentelor si gazelor rare folosite de becurile clasice.

Avantajele becurilor economice LED sunt:

Eficienta ridicata- LED-URILE POT PRODUCE 100 lumeni folosind doar 1 watt de curent.

Dimensiune redusa,

Rezistenta   ,fata de  becuriile fluorescente CFL,becurile LED se disrug mai greu.

Durata de viata indelungata .

Lumina de intensitate variabila,se obtine inchizand si deschizand LED-ul cu frecvente diferite.

Nu contin mercur ,un avantaj daca le raportam la neoane.

Cu toate ca eram afoana in materie de becuri cu LED stiam de la altii ca sunt practice.De anul acesta am si eu cu ce ma mandri ,fac si economie la curent dar am facut economie si la bani.Si sunt in pas cu lumea.Imi place acum cand aprind lumina in camere.LED-ul inseamna viitorul.Asa ca daca vrei factura  mica la lumina foloseste becurile economice LED.Iar ca sfaturi iti spun  nu le amplasa in apropierea surselor inflamabile sau a copiilor deoarece emit radiatii UV,nocive pentru piele Sa ai mare grija cu ele ca sunt foarte fragile.Daca se sparg nu prea e bine ca contin mercur.In rest  bucurate de lumina lor,este ok.Va asteptam permanent cu oferte speciale.

 

 
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

