Cum mi-am ales bateria lavoar.

Pentru ca a venit vara,mai inainte de toate de distractie,plaja soare,trebuie sa mai muncim si in casa.Trebuie sa imi schimb cate ceva in casa,si pentru ca de un timp mi sa ruginit bateria de la lavoar .Trebuie sa o schimb.Intradevar nu este asa mare problema .Dar totusi alegerea unei noi baterii,nu este chiar un lucru simplu.

Bateia este un obiect important ,pe care il folosim zilnic si pe care nu ne asteptam sa il schimbam prea des .De aceea este esential sa fim informati atunci cand decidem sa facem o astfel de achizitie si trebuiesa avem in vedere cateva aspecte.

Calitatea,garantia si materialul din care este facuta.

    Dar sotul meu ma tot cicalea.In fiecare zi imi spune ,draga sotioara nu vezi ca ne lasa bateria de la lavoar curge rugina pe linaga ea.Eu ma rog de el si i-am spus ca este barbat si stie mai bine ce si cum sa cumpere,ca eu sa intru in atatea magazine si sa intreb ,imi ia mult timp.Dar ca sa numai fim in discutii contradictorii ,intreband prietenii de pe internet,mi-au recomandat magazinul depozit- online.ro unde in sectiunea obiecte sanitare mi-am ales lavoarul perfect.

https://i0.wp.com/www.depozit-online.ro/index.php/page/getImg/5921_550_550_0.JPG

 

Calitate superioara,pret convenabil,chiar am economisit si bani asa.

BATERIE LAVOAR SANO HIT 9935-6 [Sanotechnik]

Grabeste-te! Doar acum poti cumpara acest produs la numai 102.6 Lei!
Economisesti 5.4 Lei!!!

Baterie de lavoar din gama Sano Hit este o baterie monocomanda din crom,prevazuta cu un cartus de 35 mm.Prindere pe obiectul sanitar.

Rezistenta si am si garantie .Cum m-am mandrit eu ca am gasit solutia ,si se poate rezolva repede.Ce sa vedeti,iar a trebuit sa ma rog de el,so monteze,ca eu chiar aici nu ma puteam baga ca nu ma stiu.Si pina intr-un final a montato dar cu timp.Ba cand a desfacuto era sa imi intre apa in casa.Deci cu peripetii acum stau linistita ca pot folosi bateria cea noua.

Dau drumul la apa si imi este mai mare dragu sa folosesc bateria ca stiu ca nu se intampla nimic.Nu este nici pre mare ,nici prea mica,numai buna pentru baia mea.Deci recomand cu incredere celor care doriti sa va faceti schimbari in obiecte sanitare. .    Economisiti si bani si timp.Nu-i asa ca am ales bine.O achizitie buna,si nu prea voluminoasa,rezistenta si chiar ii da bai un aspect placut.Vreau sa va spun ca chiar si sotului meu ia placut ce am cumparat.Deci si altadata voi avea incredere in mine,si deoarece ma gandesc sa mai imi schimb cateva baterii tot de la dansii,voi deveni client fidel.

 

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

