Jucariile au un rol important in lumea copiilor.

Jucariile au un rol important in lumea copiilor. Jucarii adecvate diferitelor etape de dezvoltare.Ca parinte doresc sa nu pierd nici un moment in etapele copilului.Deoarece mai este putin si se apropie ziua de nastere a baietelui,doresc sa ii fac o surpriza .Ma tot gandeam ce jucarie sa ii cumpar.Ma gandeam ca o sa umblu prin atatea magazine si tot nu o sa stiu ce sa ii cumpar.Dar ma salvat  magazinul  depozit online.ro unde am gasit  jucarii,   in acest shop .

Recunosc la inceput a fost dificil sa aleg,ma intrebam ce fel de jucarie iar placea de aici,sigur ca o sa ii placa toate,dar m-am oprit la acest camion de jucarie cu telecomanda.

 

 

CAMION CU TELECOMANDA R-500 – GALBEN

Stiu ca o sa ii placa foarte mult,el este cu masinile ,poate cand se face mare  sofer va deveni.Pacat ca nu puteti sa vedeti ca avem o gama intreaga de masinute ,la pastram pentru cand va fi mai mare sa vada si el cum a crescut.In fiecare an i-am facut cadou cat o jucarie masinta ,dar a si primit de la altii.Asa ne-am ales cu o colectie foarte frumoasa,si masinute de politie ,de pompieri,de coca cola,foarte multe si diferite Acest camion cu telecomanda ii da un entuziasm deoarece il plimba pe unde doreste si in casa si afara.Chiar si mie imi place.Ce sa facem cateodata mai dam si noi in mintea copiilor,sa ne simtim bine alaturi de ei,zambetul lor ne da bucurie noua parintilor. Acest camion este facut din materiale de calitate,are un design atragator.

Zic eu ca este cel mai frumos cadou pentru copilul meu.Era avionul cu telecomanda sau camionul cu escavator acelea mi se pare prea marisoare si sar putea sa se loveasca,acesta este si mai finut.Sunt foarte frumoase toate jucariile,dar  pe  acesta jucarie i-am oferito cadou,si i-a placut.Incantativa copii cu aceste frumoase jucarii.Asta e si datorita lui caci ma asculta.

 

 

 

 

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

