A venit vara.Tu ce costum de baie ai?

Venirea verii ne aduce ganduri frumoase catre mare,plaja,briza si soare sau macar catre un strand.Iar cele mai multe dintre noi femeile care ajung in astfel de locuri isi doresc sa arate cat mai bine in costumul de baie,ca si mine.

Ca sa ma simt bine aceasta vara la plaja mi-am cumparat un costum de baie foarte frumos care imi sta bine.Iar daca greu iti gasesti un costum de baie,stai linistita,multe femei trec prin asta.Si de aceea iti sunt alaturi sa iti spun si un mic secret, te invit sa intri pe costume-baie.ro,acolo gasesti costume de baie  perfectpe gusul tau.Eu de aici mi-am ales si nu regret.Recomand.

Costum de baie Vivienne Nero M-230 negru (71)

Cod: ELJ10447

 

Costum de baie 2 piese .Cupele sunt intarite si prevazute cu armatura metalica.Buretei push-up  pentru marimile S, M, si L. Sutienul se leaga la spate si dupa gat. Slip clasic.

Este realizat din tesatura italiana Carvico rezistenta la lumina soarelui si frecarea de nisip,perfect opac ,asigura uscare rapida.Calitate si pret convenabil.Imi sta foarte bine,si va spun chiar port si floarea aceea frumoasa la ureche,sa arat cat se poate de chic.Dar totodata nu pot sta doar intr-un costum de baie,pina se usca unul,port inca unul,si sunt si alta ,purtand alt costum.Imi place foarte mult cand este vreme frumoasa.

Culoarea ca in imagine. Ce mai.Distractia verii incepe cu aceste costume de baie.

Bucurate de acesta oferta.

Costum de baie BETSY RED 1.

By Marko

Cod: ELJ2514

 l

 

Acesta ma avantajeaza mai mult,ma deschide ,si in razele soarelui,ma simt mai bine,mai confortabila.Pentru un bronz natural irezistibil.Deci numai stati pe ganduri,aceasta este solutia rapida pentru ca sa te bronzezi vara asta perfect.

Detalii: Costum de baie BETSY RED 1.

2 piese buretei push-up detasabili pentru marimile S,M,L .

Cupa sutienului este intarita. Cupele sutienului sunt  prevazute cu armatura metalica  ,sutienul se prinde  la spate.Bretele reglabile,slip clasic. Marime costum de baie S,M.

Culoarea mi-am luato ca in imagine,iar marimea mi se potriveste S.Foarte usor,rezistent la apa,si totodata vei fi toata vara rasfatata.O sa va arat cat de bine ma bronzez eu in aceste costume.Va doresc mult soare si un bronz perfect .Oricare din costume imi aduce o vara perfecta.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

