Mica publicitate ne-a adus catelul acasa.

O problema aparuta in viata de zi cu zi  este cea legata de pierderea actelor,a obiectelor ,chiar si a unui animalut de companie.Eu fiind patita am gasit repede o rezolvare si vreau sa o imparte cu voi.Fiind o zi frumoasa calduroasa ce am zis ,hai sa iesim cu copii in parc sa se mai relaxeze si ei si sa se joace un pic.Asa urmare avand si un catel de companie mai mult jucarie penrtu copii,binenteles ca e viu,l-am luat si pe el sa ia aer alaturi de noi.Toate bune si frumoase.Ajungem in parc ,am intrat in jocurile copiilor,sa ii dam pe leagan ,sa fugim dupa ei,si multe altele de copii,nici una nici doua,cum am tot fugi noi si catelusul nostru a fugit alaturi de noi,dar la un moment dat insa nu l-am mai vazut linga noi.Atunci am realizat ca defapt noi l-am pierdut,sa ratacit de noi si,cum nu cunostea prea bine zona nu l-am mai gasit in acea zi. L-am strigat dar degeaba,am intrebat de el si nimic,probabil sa ascuns bine..Si asa a trebuit sa apelam imedat la o solutie ,am dat anunt la mica publicitate,anunt pierdere in Evenimentul Zilei,pierdut caine.

Si am inceput asa.Pierdut Bishon Maltez Alb,in Sibiu.,Marti  10 mai in parcul SubArini,am pierdut o minunatie de catel,este de talie mica,alb,urechute frumoase,si o codita micuta usor arcuita,are o zgarda la gat pe care e scris numele de telefon.Are 4 ani,raspunde la numele de pufulete.Va rog din suflet daca il gasiti sunati la acel numar de telefon.Sper sa il gasim cat mai curand.Nu in ultimul rand gasitorului o sa ne revansam.Copii mei pling dupa el.De fel nu pierdem nimic dar de data aceasta asa sa intamplat.Asteptam vesti cat se poate de repede,vrem sa il stim pe pufulete in siguranta inapoi in bratele copiilor mei,caci  ne lipseste mult.Ne-am obisnuit cu el.Nu este zi sa nu ne rugam sa faca parte iar din viata noastra.De aceea am apelat la cea mai rapida metoda la publicare anunt in Evenimentul Zilei,am vrut noi si o alta metoda dea pune afise prin oras cu el,asa poate il gaseam mai repede .Dar stiu ca numai  avem voie.Cu toate acestea acest ziar online ne-a venit in ajutor foarte mult si repede

 

Ca sa vedeti cat e de frumos am pus si poza lui,asa puteti sa il recunoasteti mai repede si mai bine.Ni dor de el.

Va rugam sa ne ajutati sa il gasim.

La noi cum este un oras mic ce credeti,povestea noastra in aceasta aventura ,de-al gasi pe pufulete sa finalizat cu lacrimi de fericire pe obrajii copilor. Ne bucuram acum din tot sufeletul ca l-am gasit repede.Recunosc ne-a fost cam teama ca nu il mai vedem.Deacum incolo o sa-l las sa roada papuci copilor,chiar daca trbuie sa cumpar altii,caci copii oricum strica repede papuci,pufulete fiind tot timpul jucaus si in cautare dea roade ceva.Multumi si acelui om cu suflet care ni la adus acasa.Stim ca nu o sa se mai intamle si o sa ne bucuram n fiecare zi de el.Datorita anuntului din ziar pot spune ca ne-am reunit iar familia. Deci recomand cu toata increderea sa apelati la aceste anunturi,daca pe mine ma ajutat de ce sa nu va ajute si pe dumneavoastra cand aveti nevoie daca piereti ceva,sa dati anunt pierdere in Evenimentul Zilei.

 

 

 

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

