Cum imi schimb tinuta hop trebuie sa mi se asorteze si poseta.

Pe dbags.ro gasesti o varietate de mode le de genti de dama.,asa deci gasind acet site mi-am cumparat o poseta .Deoarece sunt in goana de a imi cumpara o posetuta ca avem un eveniment special in familie,o nunta ,am intrat repejor de curiozitate pe acest site,deoarece prietenele mele m-au sfatuit ca aici  ma ajuta sa pot  gasi ce imi doresc .Si intradevar din categoria genti de piele ,mi-am cumparat poseta mult dorita  care ma face sa ma simt frumoasa pentru o zi. Si pentru ca stim ca gentiile sunt adorate de noi femeile,pentru ca ne ofera posibilitatea sa purtam cu noi obiectele necesare zilnic intr-un accesoriu la moda.

Aproape ca oriunde mergem nu vedeti o femeie care sa nu aiba geanta la ea in fiecare zi.

Deci geanta la care m-am oprit eu de mi-am cumparato este  aceasta .

Geanta Crem-CH

 

Mi-e imi place este superba ,rezistenta din piele si ma avantajeaza la nunta .De aceea mi-am cumparato .Aceasta poseta este potrivita pentru mine pentru ca imi complecteaza tinuta.O poseta din piele iar lantul ma ajuta sa o port si pe umar  sau dublat pe mana.Se inchide cu doua clapete,are si buzunare si in interior si in exterior.Imi scoate in evidenta eleganta ,stilul,personalitatea si stima fata de mine.

Daca doriti sa aflati ce posete sunt la moda anul acesta, acest site nou dbags.ro  va sta la dispozitie.

Surprinzator tot rasfoind paginile online m-am mai oprit la o poseta,mi-am zis de ce nu sa imi mai iau o poseta care imi este folositoare si utila.

 

Geanta Daly Black-piele naturalaGeanta neagra de piele deoarece se potriveste la orice,si este si mai incapatoare .Are franjuri din piele naturala.

As mai avea niste preferinte dar cine stie poate data viitoare.

Geanta Alexa Albastra-piele naturala

Geanta din piele naturala croco cu piele intoarsa de culoare albastra.

Multe din ele sunt foarte frumoase ,ai de unde alege modele diversificate.Dar in acest site mai putem gasi si genti de barbati care cuprind borsete,incaltaminte de dama din piele ,portofele,accesorii dama ,curele.Deci ce mai asteptati poseta mult visata aici o gasiti.Toate sunt pe gustul meu.Chiar mi-as face o colectie sa imi i-au cate o poseta tot timpul cand imi trebuie,mai ales ca vine si sezonul de vara cum imi schimb tinuta hop trebuie sa mi se asorteze si poseta.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Cum imi schimb tinuta hop trebuie sa mi se asorteze si poseta.

  1. Lamiita P zice:

    Imi place mult cea albastra. Si prima mi-ar placea daca ar fi un pic mai mare dar nu o refuz.

Lasă un răspuns

