Esti o bijuterie valoroasa si unica.

Bijuteriile sunt prietenele cele mai bune ale femeilor, iar o bijuterie potrivita te poate face sa te simti increzatoare si sexi,scotandu-ti in evidenta punctele forte  la fel cum o fac hainele si machiajul.

Nimic nu este mai personal; decat bijuteriile.Indiferent cat costa,obiectele dragi ,cumparate,ori primite cadou,ce ne merg direct la suflet,sunt in general,cele pe care le purtam la gat,la incheietura sau pe deget.

De aceea pentru ca pe data de 13 mai a fost ziua de nastere a surorii mele,chiar daca acest cadou vine cu intarziere m-am gandit sa ii cumpar de data aceasta ceva frumos ,finut ,delicat si unicat.

Din vorba in vorba,prietenele mele m-au sfatuit ca este un site modern unde pot gasi asa ceva care se numeste lovebird.ro, unde gasesc bijuterii personalizate cu numele care il doresc.

Si pentru ca imi doresc sa arate mereu impecabil ,tin mereu de stilul ,infatisarea si tendintele actuale,iar ca imaginea sa fie desavarsita trebuie sa punem accent si pe accesorii.,iar accesoriul cadou de la mine pentru ea este acesta o bratara,desi numai este un copil mie imi place aceasta bratara,foarte frumoasa cu ingers sa ii poarte noroc,iar din cand in cand sa o mai poarte si fiica sa mai mica,asa deci se bucura doua persoane de ea.Dar va dati seama ca mai mult am cumparato sa o poarte nepotica mea dar acesta ramine secretul nostru .Ingerasul acesta sa ii calauzeasca pasii oriunde se duce.

 

 

Snur rosu cu charm si ingeras de aur.Superba.Imi doresc sa o poarte cu placere ,deoarece nu as vrea sa se gandeasca ca este doar o bratara frumoasa,si sa se gandesca si de la cine o poarta.Sa ramina un fel de sentimentalism.Sunt multe accesorii in acest site,frumoase,imipun intrebarea oare pe care sa o cumpar,si cele inscriptionate cu nume sunt foarte frumoase si elegante.Am ales acest model pentru ingeras deoarece are copii care vreau sa ii protejeze si asa o poarta pe rand.Daca doriti sa achizitionati un produs  acesati aceste  linkuri,  http://www.lovebird.ro/bijuterii-personalizate.html ,       http://www.lovebird.ro/bijuterii-bratari.html      iar acest cadou sper sa o flateze frumusetea ei.

Deoarece amandoua intra in categoria o bijuterie valoroasa si unica.

Acum cu siguranta iti poti alege bijuteria potrivita ,dar nu uita ca vei purta mai multe bijutrii asa ca ai grija sa se potriveasca.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

