Avem un cadou penru tine la lenjeiile de pat. Grabestete stocul este limitat!

Avem un cadou penru tine la lenjeriile de pat.. Grabestete stocul este limitat!

Ati auzit deja de oferta 1+1 GRATIS la lenjeriile de pat?

Poate ca da, dar suntem siguri ca oferta urmatoare o sa te impresioneze :

Comanda azi orice lenjerie din categoria 1+1 gratis.. si  intri automat in oferta saptaminii de pe magazinul online cumparasim.ro

Cu asa oferta m-am trezit de la [rietenele mele care normal ,m-au facut curioasa.Si de ce nu am intrat in acest magazin online sa ma informez mai bine despre ce este vorba,si ce credeti m-au si atras ofertele .Si m-am oprit la lenjerii de pat din calitate de bumbac de la cumparasim,  

Atatea modele frumoase am vazut de numai stiam care sa o cumpar mai ales ca sunt la oferta 1+1 gratis.

Deoarece oferta fiind valabila nu am stat pe ganduri si repede am cumparat lenjeria aceasta frumoasa din bumbac 100%

Aceasta oferta mi-am cumparato , fiind si la oferata 1+1 gratis

OFERTA 1+1 GRATIS: Lenjerie de pat dublu din bumbac 100% Cod produs: LE35

Lenjerie de pat pentru doua persoane,cu 4 piese din bumbac 100%.

Lenjeria este ambalata in cutie lacuita, eleganta de carton + punga de cadou

Pachetul contine:

-cearceaf pilota: 200cm x 230cm

-cearceaf pat: 230cm x 250cm

– fata de perna 2 bucati: 50cm x 70cm

Dimensiunile pot varia cu pana la 10cm (in minus).

Instructiuni de intretinere:

– se spala la maxim 30°C automat.

– nu se folosesc inalbitori chimici.

– se calca la maxim 130°C

Iar despre cadoull ce va spuneam care il primesc si eu la orice comanda  ce contine lenjerie sau cuvertura ,indiferent de cate produse contine comanda,intram in oferta saptaminii primim,cadou 2 perne antialergice.Nu e super ce ziceti? Adica pe linga oferta 1+1 gratis si acest cadou.Deci va incurajez sa cumparati.Sunt de calitate si utile dar imi place si lenjeriile de pat 3D.

Tot asa la oferta ,ce ziceti de aceasta lenjerie supeba,

OFERTA 1+1 GRATIS Lenjerie de pat 3D cu 6 piese din BUMBAC FINET SATINAT cod 3DF19

Si aceasta lenjerie mi-am adaugato in cos,deabia astept sa le primesc sa ma bucur de ele.

OFERTA 1+1 GRATIS: Lenjerie 3D pentru pat 2 persoane cu 4 piese cod AF1

Superbe nu stiu ca  mi-as cumpara foarte multe dar ma mai gandesc pina mai tine oferta  si poate mai imi i-au ceva.

OFERTA 1+1 GRATIS: Lenjerie 3D pentru pat 2 persoane cu 4 piese cod AF17

Sper ca v-am incantat cu aceste lenjerii.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Avem un cadou penru tine la lenjeiile de pat. Grabestete stocul este limitat!

  1. doina racoti zice:

    Foarte frumoase, nu stii pe care sa o alegi.

Lasă un răspuns

