Arată și simte-te feminim indiferent de împrejurări!

Feminine, elegante, practice – bluzele sunt ideale pentru Propuneri serviciu, întâlniri sau plimbările de seară prin parc. Arată și simte-te feminim indiferent de împrejurări!

Lenjerie si haine ELDAR. Topuri & bluze. –

Bluza de dama cu maneca scurta Grace by ELDAR

ELDARCod : GRACE – in stoc

descriere bluza:

Bluza eleganta de dama, cu maneca scurta finisata cu volanase, infrumusetata in zona decolteului cu broderie deosebita.

Compozitie: 95% Vascoza, 5% Poliamida

Aceasta bluza imi da o eleganta foarte frumoasa.

Ma simt feminina oriunde ma duc si port aceasta bluza.

Cina la restaurant, petrecere la firmă – situațiile în care bluza elegantă este utilă sunt multe. Permite ca fiecare din ținute tale să creeze magia unui stil modern.

Feminine, elegante, practice – bluzele sunt ideale.

Intra pe site-ul lenjeria mea si descopera colectia de Bluze dama la cele mai bune preturi. Produse de calitate si livrare rapida!

La noi mereu gasesti bluze de dama in tendinte cu preturi atractive!

Primavara este momentul oportun pentru schimbari, din toate punctele de vedere. Si o schimbare de succes incepe cu o garderoba noua, si cu cele mai frumoase outfit-uri. Daca te numeri printre acele femei care isi doresc sa fie in permanenta in pas cu moda, sa iasa in evidenta prin tinute delicate si rafinate iti gasesti tot ce iti doresti bluze elegante pe alese  pe siteul lenjeria mea.Calitate si reduceri mari de preturi,deci avem ocazia sa profitam de aceste reduceri

Iar pentru sala de fitness mi-am cumparat

Sutien sport Eldar Sierra

ELDARCod : SIERRA – in stoc

Sutien sport cu bretele late, ideal pentru femeile active realizat din tesatura care permite pielii sa respire. Partea de jos este prevazuta cu banda elastica pentru confort.S, Circumferinta bust: 82-86 cm; Circumferinta sub bust: 68-72, Inaltime 158

Compozitie: 95% Vascoza, 5% Elastan

     

Deci zic eu ca e superb.

. In ultima noastra colectie, ti-am pregatit cele mai frumoase modele de bluze de dama elegante, pe care sa le porti in aceasta primavara si sa obtii cele mai stralucite outfit-uri, care vor impresiona prin simplitate, rafinament si bun gust.

Iti doresc o primavara frumoasa si sa fi cat se poate de eleganta in bluzele purtate  asortate cu diferite fuste si pantofii.Eu sunt multumita de aceste produse care imi da un rafinament de eleganta.

 

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

