Sosete pentru barbati sosete din bumbac simple si colorate.

 

Sosete  pentru barbati sosete din bumbac simple si colorate.

Dupa cum se stie soseta a ajuns un articol vestimentar atat de util si de folositor incat oricine il foloseste indiferent de anotimp sau ocazie. Sosete barbatesti oferite de noi

Sosete barbatesti – www.depozituldelenjerie.ro

sunt numai bune pentru dumneavoastra. Nu provoaca alergii si dau un sentiment de confort si comoditate, previn dezvoltarea bacteriilor si nu in ultimul rand previn transpiratia picioarelor. Flausate sau confectionate din bumbac, sosete barbatesti pe care noi,

depozituldelenjerie.ro

vi le punem la dispozitie sunt ideale pentru persoanele active, celor cu pielea senzibila, dar si sportivilor. Din gama larga pusa la dispozitia voastra, va puteti alege, in functie de activitatile preferate, sosete lungi, scurte, sosete pentru sky si multe alte tipuri in diferite culori si marimi.

Pentru ca sotul meu are o viata activa,tot timpul  e mereu plecat i-am cumparat  o pereche de sosete barbatesti,deoarece ii trebuie pentru rezistenta.

Sunt de calitate si rezistente o zi intreaga,si un pret exceptional.Zic eu ca merita. Si ca sa va conving o sa va dau si cateva detalii:

Detalii: Steven 057.

Cod: 51804

Sosete sport barbatesti confectionate din bumbac cu adaos de lycra. Fibrele speciale de bumbac absorb transpiratia si protejaza piciorul de abraziuni.
Compozitie: 68% Bumbac, 27% Poliamida, 2% Elastan, 3% Elastodien.
Disponibilitate 41-43 44-46
ALB-BLEUMARIN
NEGRU
ALB
ALB-NEGRU
GRI-GRAFIT
JEANS-BLEUMARIN (SPORT)
JEANS-BLEUMARIN
GRAFIT-NEGRU

Livrare in 24 ore.

Livrare in aproximativ 7 zile.

Acest tabel va confera marimile si culorile,dupa preferinta,eu m-am oprit la marimea sotului si culoarea aceasta din poza mi sa parut perfect pentru el.

Sunt foarte bune si pentru sportivi,si la sala de antrenament sau de fitness.

Dar normal ca dupa atata mers o zi intreaga i-am mai cumparat o pereche de schimb

Steven 046

Cod: 59650

Detalii: Steven 046.

Sosete barbatesti moi din bumbac, aerisite si confortabile.
Compozitie: 54% Bumbac, 42% Poliamida, 4% Elastan.

Poze Steven 046Viziteaza acest magazin online si precis iti va bate curierul la usa cu ceea ce iti doresti.Asa am facut si eu iar sotul meu a fost multumit ,ar mai vrea cateva perechi. Comanda online  beneficiaza de Garantia de livrare.

Dar nu uitati ca gasiti sosete si pentru pantofi.

Superbe sosete preturi,calitate si cofinfort.
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

