Pijamale de vis, Fă-te comodă în pijamale din bumbac!

Deoarece mai sunt si momente grele in viata si trebuie sa mai apelam la sanatate de data aceasta  imi trebuie o pijama deoarece trebuie sa fac niste investigatii si o sa stau un pic,adica cateva zile in spital .Atunci m-am gandit ca nu am timp sa caut prin magazine si am gasit acest site online www lenjerie.ro.

Produs: Pijama de dama Jowita kr.r. dl.sp

Lenjerie femei. Lenjerie intima ITALIAN FASHION – Lenjerie intima ITALIAN FASHION

Pijama de dama Jowita kr.r. dl.sp. by ITALIAN FASHION

Mi-am cumparat aceasta pijama frumoasa .

Pijama de dama Jowita

Poze Pijama de dama Jowita kr.r. dl.sp.

Detalii: Pijama de dama Jowita

culoarea mi-am aleso roz,ca tinede nu se murdaresterepede,si ma tine tot timpul intro stare buna.

Pijama de dama confortabila realizata in intregime din bumbac. Pijamaua este compusa din bluza cu maneca scurta si pantalong lung. Bluza este prevazuta cu decolteu rotund si un buzunarel aplicat. Pantalonul este realizat din tesatura cu imprimeu floral deosebit, cu talie elastica si finisat cu mansete.

Compozitie: 100% Bumbac

Este foarte buna,de bumbac,de calitate pret rezonabil,si imi este foarte folositoare.

Si ca sa fie totul ok,dupa ce termin cu aceasta parte a vietii,dupa acest calvar ,o sama duc la muntesi atunci mi-am cumparat inca o pijama

Lenjerie femei. Lenjerie intima ITALIAN FASHION – Lenjerie intima ITALIAN FASHION

Pijama de dama Amor

Poze Pijama de dama Amor kr.r. kr.sp.

Detalii: Pijama de dama Amor kr.r. kr.sp.

Cod: IT77146

Pijama de dama realizata in intregime din bumbac si compusa din bluza cu maneca scurta si pantalon scurt. Bluza are decolteul rotund  si este imprimata frontal cu inimioare si inscriptionata „My heart for you”. Pantalonul este realizat din tesatura cu imprimeu cu inimioare si este prevazut cu doua buzunare laterale si talie elastica.

Compozitie: 100% Bumbac

Ceimi place la acest magazin online www lenjerie.ro ,intotdeauna ma ajutain ceea ce vreau ,sa pot cumpara ce imi doresc apelez la ei cu incredere.

Din toate aceste culori cred ca va dati seama si intelegeti ce pijama mi-am luat si de data aceasta sa arat cat se poate de sexy si frumoasa,sa fiu cat mai lejera .Si intruncuvanr imi place.

Abia astept sa port aceasta pijama,deoarece stiu ca ma voi bucura de acele nopti.Indiferent de sezon cand ai caldura mie imi pica bine.Am optat pentru aceste pijamale deoarece imi plac si imi sunt de folosinta si sunt rezistente si de bumbac.

Fă-te comodă în pijamale din bumbac!

Lenjerie de noapte pentru un somn liniştit şi vise frumoase!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

