Pentru ca pielea ta merita tot ce e mai bun!

Pentru ca pielea ta merita tot ce e mai bun,halatele pe care le folosesti trebuie sa fie cat mai rezistente, sa nu se deterioreze in timp.

Halat de baie barbati – LENJERIE BARBATI

L&L Bruce

Ce spuneti de acest hala de baie ,ce l-am cumparat pentru sotul meu.

Detalii: L&L Bruce.

Cod: 73994

Halat de baie/casa pentru barbati prevazut cu gluga si buzunare laterale aplicate, realizat dintr-un material numit Ultrasoft (care-l face placut la atingere, pufos si calduros) si infrumusetat in zona bustului cu o broderie decorativa subtila sub forma unui leu. Se leaga in talie cu cordon. Este ideal pentru barbatii care apreciaza comoditatea si confortul.

Compozitie: 100% Poliester.

 Disponibilitate Grafit
Eul-am gasit pe aceasta culoare,mi-a placut si va dati seama ca si sotului meu ii place,ca este pufos,moale si calduros ,de calitate si rezistent.
Pretul nu il intereseaza pe el ,doar dumneavoastra va spun ca este un pret rezonabil mai mult ca acceptabil.
Si pentru ca se apropie ziua de nastere a lui fratele  lui sotul meu ,la acest halat

Halat de baie barbati – LENJERIE BARBATI,

L&L Ricky by L&L

Poze L&L Ricky

Cod: 74299

am pus si eu si sottul bani,sa ii luam acest cadou,aproape asemanator cu a lui.Sa fie multumit din magazinul online Depozitul de Lenjerie.ro ,Halate de baie barbati,deci  va invit sa da-ti click pe linkul albastru unde gasiti halatele de baie de barbati de care doriti.

Detalii: L&L Ricky.

Halat de baie/casa pentru barbati prevazut cu gluga si buzunare laterale aplicate, realizat dintr-un material numit Wellursoft (care-l face catifelat si calduros) si infrumusetat pe maneci cu panglici din bumbac in culoare contrastanta. Se leaga in talie cu cordon. Este ideal pentru barbatii care apreciaza comoditatea si confortul.

Compozitie: 100% Poliester.

 Disponibilitate in mai multe culori
Putrti vedea si alte produse din aceeasi categorie.
Halat de baie pentru barbati, cu putere de absorbtie mare. Comanda online halate de baie din bumbac.
Disponibilitate 2XL L M XL
GRI
GRAFIT
BLEUMARIN
BLEUMARIN1

Livrare in 24 ore.

Halate de baie pentr, barbati  de calitate superioara, modele variate.Dar nu uitati ca gasiti halate de baie si pentru noi femeile,halate de baie de dama tot in acest magazin online.
Eu ma bucur ca le vine perfect la amandoi  si le plac si lor.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Pentru ca pielea ta merita tot ce e mai bun!

Lasă un răspuns

