Bucura-te de tricouri barbati la cele mai bune preturi!

Bucura-te de tricouri barbati la cele mai bune preturi!

Garderoba ta nu ar arata la fel daca nu ai avea noul tricou . Acesta da o nota de prospetime tinutei tale fiind de culoarea care o alegi si este numai bunin orice zi ,in sezonul care se apropie.Iti lasa pielea sa respire.

Si daca a trecut sarbatorirea femei,acum ma gandesc sa ma ocup si de sotul meu,si m-am gandit sa-i schimb ceva din garderoba si sa-i cumpar ceva,sa ii fac surpriza.Asa m-am gandit la

Tricouri si maiouri barbati – LENJERIE BARBATI

Carllos 103 kr. by CARLLOS 

 

Poze Carllos 103 kr.

acest tricou deosebit tricou cu maneci scurte,Cod: 8492,

Detalii: Carllos 103 kr..

Tricou barbatesc cu maneca scurta, realizat din fibre de bumbac uni placute la atingere cu adaos de fibre elastice.

Compozitie: 92% bumbac, 8% lycra.

Deoarece este disponibil in mai multe culori,eu l-am cumparat pe acesta

De calitate si pret avantajos.Disponibil in culorile,bleumarin,bleumarin inchis,negru,grafit.

Stiu ca o sa imi multumeasca si ca o sa-i placa surpriza,cine nu si-ar dori.

Asa e bine sa ne facem unul la celalalt din cand in cand cadouri.Asa isi pune in valoare muschi tonifiati.Sa aiba cu ce se mandri.Si ca sa fie multumit i-am mai luat un tricou,desi recunos si acesta este cu maneci scurte,da m-am gandit ca culoarea o sa-l prinda bine,eu va las cateva poze cu culori diferite

Rodos 354

Poze Rodos 354

Dar eu l-am cumparat pe culoarea albastru,

deoarece chiar numai pe aceasta culoareera in stoc

Cod: 61043

Dar stocurile care sunt epuizate acum,daca intrati mai des  in magazinul online depozitul de lenjerie.ro,o sa le gasiti ca tot timpul primeste marfa.

Tricou barbatesc clasic cu decolteu rotund, disponibil in culori pastelate. Ofera o senzatie de confort la purtare, deoarece este confectionat din bumbac de inalta calitate, moale si placut la atingere.Nu se deformeaza.
Compozitie: 100% bumbac.

Ii sta foarte bine,si mentionez livrarea este rapida in 24  de ore este la voi acasa.

Este exact ceea ce ai nevoie, indiferent de stilul vestimentar pe care il adopti si contextul in care il vei purta!Daca practici si sport nu ai voie sa ratezi aceste tricouri.

Sunt special creat pentru activitatile fizice intense, care solicita corpul si au nevoie de echipament corespunzator.

P.S. Comanda-l cat mai repede! Este un element esential in garderoba oricarui barbat!

 

 

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

