Sarbatoreste 8 Martie cu oferte speciale!

Alege sa cumperi bluze dama!  Intra pe site-ul  lenjeria mea si descopera colectia de Bluze dama la cele mai bune preturi.

Bluze frumoase pentru serviciu și weekend-uri, ușor de asortat cu fuste șic sau blugi casual. Avem topuri și bluze pentru orice stil – de la articole cheie de sezon până la cele mai finute bluze.Eu m-am oprit la o bluza foarte frumoasa .

De îndată ce am intrat în magazinul online lenjeria mea și am dat la secțiunea bluze, am observat că această firmă pune la dispoziția clienților săi o gamă variată de bluze din diverse materiale și în culori diferite. Un prim model care mi-a atras atenția, a fost bluza de mai jos.

Lenjerie si haine ELDAR. Topuri & bluze.

Lenjerie si haine ELDAR. Topuri & bluze. – http://www.lenjeriamea.ro.

Bluza de dama cu maneca scurta Lukrecja

Bluza eleganta de dama, cu maneca scurta si decolteu rotund, infrumusetata in partea superioara cu broderie deosebita. Compozitie: 80% Vascoza, 10% Poliamida, 10% Dorlastan.

ELDARCod : LUKRECJA

Cu o fustita eleganta sau niste colanti frumosi,ma arata deosebita.Imi place foarte mult ,este deosebita,de calitate si are si un super pret.Mie imi sta foarte bine.Eleganta imi da un stil aparte,feminin.De ce sa nu ne evidentiem feminitatea.Asa ca ,deci va provoc la aceste bluze,fiecare poate sa isi aleaga modelul.Deoarece am mai cumparat o bluza pentru nepoata mea .Un alt model de bluză care cred că nu ar trebui să lipsească din garderoba voastră în sezonul de primăvară-toamnă 2016

Bluza de dama cu maneca scurta Lily

 

 

ELDARCod : LILY

Bluza eleganta de dama pe gat, cu maneca scurta din tulle, realizata din vascoza de inalta calitate si adaos de fibre elastice. Compozitie: 60% Vascoza, 30% Poliamida, 10% Elastan.

Ma atras ofertele,au oferte foarte bune,in aceasta perioada.Intradevar culoarea la bluza de data aceasta am luato pe alb,deoarece nepoata e mai tinerica .Si mergan amandoua pe stada cu aceste bluze sa nu fim in aceeasi culoare.

Deci va invit la cumparaturi de 8 Martie la asa preturi speciale,te atrage sa faci cumparaturi.

Deci te alegi cu calitate,ptret rezonabil,si veti fi si frumoase si elegante.

Primăvara se apropie cu pași repezi și odată cu ea vine și timpul revizuirii garderobei noastre. Trebuie să vedem ce avem și ceea ce ne mai trebuie pentru a fi în pas cu moda în noul sezon de primăvară. Acest lucru tebuie să îl facem, atât noi, femeile, cât și barbatii.

Nu trebuie sa platesti mult sa ai haine frumoase si de calitate.Deci gasiti-va bluzele preferate.Sunt multumita de ce am achizitionat de data aceasta.

 

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

