Femeia LOOKat este caracterizata de energie.

Fii in voga cu unele dintre cele mai chic tinute create de designeri  renumiti, bucura-te de bluze si camasi  de dama care mai de care,mai elegante.

Doarece mai suntem inca in luna iubirii,ce ziceti domnilor,ne puteti face cadou,o bluza sau o camasa eleganta.

Eu am gasit ceva frumos  ce imi place mie,

Camasa de dama LOOKat 83417

 

Poze Camasa de dama LOOKat 83417

Camasa de dama, cu maneca lunga, foarte confortabila, confectionata din vascoza de inalta calitate si adaos de fibre elastice.Compozitie: 95% Vascoza 5% Elastan. Pretul este foarte bun,foarte ieftin,nu te-ai gandi ca poti sa ai ceva frumos si ieftin,calitate exceptionala.

Asa deci sotiorul meu imi astept cadoul acesta sa imi faci o surpriza,sper sa te tii decuvant.

Deoarece iti spun de pe acum ca o sa imi stea foarte bine,imi place si ma incanta.

Aceasta culoare rosie ma avantajeaza,asa ca lasa-ma sa ma bucur de acest cadou,caci si eu la randul meu iti voi face o surpriza.

Dar pina atunci,ca sa fiu eu mai sigura va spun in secret mi-am comandat eu o bluza  foarte frumoasa,Cod: L83417  .

Bluza cu maneca lunga LOOKat 83028

 

Poze Bluza cu maneca lunga LOOKat 83028

Detalii: Bluza cu maneca lunga LOOKat 83028

Bluza cu maneca lunga confectionata din vascoza cu adaos de fibre elastice.

Compozitie: 95% Vascoza 5% Elastan.Cod: L83028  .

Aici avem si culori diferite,dar eu mi-am ales aceasta culoare deoarece mi se potriveste foarte bine cu o pereche de jeansi,sau o fusta draguta.

Vreau sa arat ca cea din poza si asa si va fi.

Pretul este pe tot atat de mic,calitate buna,rezistenta.Se muleaza dupa forma ta.Deci chiar am nimerito cu aceasta oferta. Mai este si pe culoarea verde .

.

Haine de dama LOOKat

LOOKat este un brand care vizeaza femeile iubitoare de moda si confort. Femeia LOOKat este caracterizata de energie, fiind un spirit interprinzator care de asemenea apreciaza confortul. Hainele de dama sunt realizate din vascoza si bumbac, cu design sofisticat, diferite modele ale decolteului, clivaje, nasturi decorativi, imprimeuri deosebite. Tesaturile dispun de o paleta larga de culori vii si bluze cu animal print sunt dominate de design de pantera, leopard, imitatie piele sarpe. Gama larga de produse oferite: bluze de dama cu maneca lunga sau scurta, pijama de dama, rochii de noapte. Produse unice si elegante pentru fiecare femeie atragatoare!

Asa deci va invit  sa descoperiti cat mai multe bluze si comenzi pe acest site online,lenjerie.ro..

Aveti de unde alege haine bune si ieftine,si totodata va spun eu ca tot de aici va veti face cumparaturile ca si mine,ca sunt foarte multumita si calitativ si ca pret,si mi le aduce si acasa.Si totodata voi fi si o femeie LOOKat,deci se merita sa fii foarte energica.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

