Alege dintro multime de modele,rochii dama.

Chiar daca sarbatorile de iarna au trecut nu pot trece cu vedere la niste rochii irezistibile.Fiecare dintre noi mai avem cate un eveniment si ne gandim cum sa ne imbracam sa aratam cel mai bine decat cel de linga noi.

Asa ca numai e mult si se apropie nunta la nepotica mea ,si vrea cam toate femeile sa purtam rochite albastre,sa dea un decor frumos la biserica,fiind pe acest site ,magazin online lenjeria mea,m-am oprit la ceva frumos,elegant,irezistibil,zic eu ca mi se potriveste de minune,o rochita perfecta pentru marimea mea.

Rochie Enny 18011

 

Rochie eleganta de dama cu maneca lunga si cu un design deosebit. O rochie cu care te vei face remarcata prin bun gust si calitate.
Lungime rochie: 106 cm .Compozitie: 95% vascoza, 5% elastan.

ENNYCod : E18011

Culoarea imi place e preferata mea. Un pret mai mult ca acceptabil,la pret din acesta nu te mai intalnesti cu asa ocazie.

Se poate face comanda si telefonic,tot mai usor este in zilele acestea cu magazinele online,comanzi si vine coletul la usa,super.

Comanda telefonic: 0742 175 358

Dar ca sa nu se superecumnata mea i-am luat si ei o rochita,

Rochie de dama M158

Rochie eleganta de dama, cu maneca 3/4 si decolteu semicircular, realizata din material placut la atingere. In partea de jos, modelul este usor in clos, cu pliuri si finisat cu volan dublu in nuante contrastante. Se inchide la spate cu fermoar. Compozitie: 70% Poliester, 30% Vascoza.Modelul din imaginea de prezentare are 172 cm inaltime.

Eu am cumparato pe cealalta pe roz ca cumnatica mea e mai tinerica si vreau sa arate tanara,nu so inchida,pe linga albastru ce il am eu

 Asa ca amandoua o sa aratam irezistibile,multumim acestui site online,si daca doriti puteti accesa acest link sa vedeti minunatele oferte, http://www.lenjeriamea.ro/

MAKADAMIACod : MAK158 in caz ca va trebuie pentru a face vreo comanda.

Eu sper ca v-am incantat cu ce mi-am cumparat eu.

Sau poate doreşti una mai lungă? Dantelele, motivele florale şi încreţiturile o fac accesibilă atât pe timp de toamnă sau iarnă.

Cele mai frumoase rochii la cele mai bune preturi, colectii noi in fiecare luna.

Comanda online rochii la cele mai bune preturi!

Noul website www.lenjeriamea.ro aduce un plus de calitate clientilor printr-o gama de produse semnificativ imbunatatita.

Alege dintro multime de modele rochii dama .

 

 

 

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

