Ca ai la indemana o esarfa la moda!

Ca ai la indemana o esarfa la moda sau o esarfa vintage, o esarfa de matase sau o esarfa crosetata… de cand n-ai mai facut ceva pentru prima data? Inspira-te de la vedete ca Rihanna sau Jennifer Lopez si poarta esarfa legata chic in parul rebel, sezonul asta!

Caciuli,fulare & manusi – Imbracaminte

Esarfa de dama Marengo 1680

 

Esarfa de dama cu model eleganta si practica.Dimensiuni: 50 cm * 180 cmCompozitie: 100% PoliesterTara de origine: Polonia

MARENGOCod : MA1680

O esarfa foarte frumoasa,imi place mult,rezistenta ,calduroasa pentru acest anotimp,numai buna de pus la gat ,imi da si o eleganta unica ,recomand.Pretul este mic,adiva acceptabil.

V-ati pregatit de sarbatorile de iarna care vin cu pasi repezi.Sa faceti un cadou aceasta esarfa este ceva special si nu foarte costisitor,de purtat un sezon intreg.Va recomand cu aceeasi caldura cu care o port si eu.Culoarea este foarte frumoasa ,te scoate in evidenta.Asa ca numai stati pe ganduri si o cumparati.

Sau va recomand din aceeasi categorie de esarfe

 

Esarfa de dama Marengo 1651 by MARENGO

 

MARENGOCod : MA1651

Esarfa de dama cu model eleganta si practica.Dimensiuni: 55 cm * 180 cmCompozitie: 100% Poliester Tara de origine: Polonia

Superba si aceasta esarfa,o culoare vie,tinereasca ,oricand va da o elegantza .

Eu va urez ca aceste cumparaturi ,aceste esarfe sa va incalzeasca sufletul oriunde veti merge si sa va mandriti cu ele oriunde mergti.

Din partea mea va doresc Sarbatori fericite,mosul sa nu va uite ,sa aveti cadouri multe,si sa nu uitati ca va mai puteti face cumparaturile din acest magazin online unde puteti cumpara lenjerie intima sexy pentru femei. Dand click pe linkul albastru de sus intrati direct in magazinul online lenjeria mea care are acum diferite promotii.

Eu una sunt foarte multumita,preturi mici ,calitate si numai trebuie sa umblu in tot orasul .Odata comanda facuta  .o astept la mine la usa.Una imi ramane mie si una o fac cadou in familie.Acest magazin va ofera  o gama variata de produse pe gustul dumneavoastra.Si tineti minte ca salurile şi baticurile nu ies din modă! Primăvara, vara, toamna sau iarna îţi împodobesc îmbrăcămintea şi te încălzesc în zilele reci. Si poate ca ma astept si eu de la mos un cadou,cine stie!Cum gasiti in acest magazin online numai surprize placute.Aceasta este traditia noastra sa cumparam,sa facem cadouri dar sa si primim cadouri. Iar de transport nu e mult,oriunde in tara,

Nu-ti mai face grijile transportului, cumpara in siguranta si noi livram acolo unde doresti cu un cost unic de doar 19 RON.

Eu zic ca merita la toate cadourile care le vrei sa le faci dai doar odata si apoi te linistesti ca numai pierzi timp.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

