Simte-te confortabil si zambeste!

Fii Provocatoare! Profita de cele
mai noi modele de lenjerie intima pijamale de dama.

Pijamale si rochii noapte – Lenjerie intima

Si pentru ca se apropie sarbatorile de iarna si ca in orice an vreau sa ma innoiesc cu ceva,de data aceasta anul acesta mi-am cumparat o lenjerie intima.

Aceasta lenjerie intima sexy pentru femei.

Rochie de noapte MARVA

 

 

 

 

 

 

Superba rochita de nopte,este o incantare,fermecatoare si sexy.

MIRANCod : M700

Eu va sfatuiesc sa va grabiti sa cumparati cadouri,caci sarbatorile sunt aproape.

Aceasta rochie de noapte by Miran,imi place foarte mult si o recomand cu placere si altor persoane feminine.

Rochie de noapte de lux, eleganta, confectionata din satin de culoare turcoaz. Este decorata in zona decolteului cu broderie florala in nuante de albastru.Se poate asorta cu Halat de noapte MARVA .Compozitie: 97% Poliester, 3% Elastan(Cod produs: M70

Ca sa stii daca iti este buna,verifica tabela de marimi a producatorului si alegeti corect marimea.

Ce e mai frumos in aceste zile de Craciun sa porti o lenjerie  deosebita,in acest fel arat si eu mai speciala. O ocazie sa fii speciala.Odata totul ceea ce ma inconjoara iar a doua oara eleganta mea in aceste zile.Va doresc sa fiti si voi ca mine.Nu este greu,si nu trebuie cautat mult,eu v-am demonstrat ,asa ca deci intrati in acest magazin online lenjeria mea, si cred ca ceva tot va fi pe placul si gustul dumneavoastra.

Si ca sa incep sa cumpar cadouri pentru cei dragi mie,am inceput cu sora mea si i-am cumparat si ei ceva special,mie imi place sper sa ii placa si ei.

Pijamale si rochii noapte – Lenjerie intima

Rochie de noapte 240 dl/r

Rochie de noapte de dama, cu maneca lunga, foarte confortabila, confectionata din bumbac de inalta calitate.Compozitie: 100% Bumbac.

Un cadou bine meritat. Amandoua sunt de calitate ,rezistente,preturi mici.

REGINACod : RE240

Diverse culori,marimi L,M si S.

Recunosc ca astept si eu cadouri de la altii nu numai de la mine,iar cine refuza cadourile pe moiv ca nu le place sa mi le dea mie ca eu nu refuz cadoul.

Ca sa fie si mai simplu se face  Comanda telefonic: 0742 175 358

Tranzactii sigure si fara risc
Nu trebuie sa-ti mai fie frica de tranzactiile online, acuma sunt tot mai sigur si protejate, iar daca nu-ti place produsul, acesta se poate returna usor.

Lenjerie intima online pentru toate buzunarele.

Transport oriunde
Nu-ti mai face grijile transportului, cumpara in siguranta si noi livram acolo unde doresti cu un cost unic de doar 19 RON.

Asa ca simte-te confortabil si zambeste!

 

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

