Iubitoarele confortului vor gasi o multitudine de chiloti.

Colectii de lenjerie seducatoare . Modele clasice, confortabile, elegante, senzuale. Pentru momente speciale!

Alege chiloti confortabili de dama de la firmele tale preferate, la cele mai bune preturi. Va punem la dispozitie chiloti cu o selectie vasta de marimi si culori ce se vor adapta perfect formelor tale si vor arata bine atat pe sub haine de zi cu zi, cat si pe sub cele sport.

Iubitoarele confortului vor gasi o multitudine de chiloti.

Dar suntem siguri ca se vor indragosti si de cei dantelati sau modelatori!

Si pentru ca se apropie venirea mosului,mos nicolae,daca am fost cuminti,o sa primim un cadou,ca asa este traditia nu.Ori ca ni-l cumparam noi sau altcineva,cadoul este nelipsit si face parte din frumusetea sarbatori.

Chiloti de dama WOLBAR. Chiloti clasici & panty – Chiloti WOLBAR. Lenjerie intima.

Ce imi place mie si mi-am facut comanda,va arat si dumneavoastra.

Chilot clasic LARA.

Cod: LARA

 

 

 

 

 

Culoare alb negru. Dar eu mi-am ales culoarea alba.

Detalii: Chilot clasic LARA.

Chilot clasic confectionat din microfibra, infrumusetat cu broderie fina. Este disponibil in doua variante de culoare: alb si negru.

Compozitie: 83% Poliamida, 17% Elastan (MICROFIBRA).

Vreau sa va spun ca livrarea pe alb e cat se poate de repede,Livrare in 24 ore.
Sunt foarte frumosi,calitate finete,au si un pic de danteluta sa arate cat se poate de frumos.Imi plac foarte mult,si recomand.Daca va ganditi la un cadou acum,puteti sa cumparati ceva micut elegant si nu foarte costisitor.
Dar ca sa nu fiu tot in alb,mi-am mai comandat o pereche pe culoarea neagra ca se asorteaza la orice.

Chiloti de dama WOLBAR. Chiloti clasici & panty – Chiloti WOLBAR. Lenjerie intima.

 

Chilot clasic FLOE

Poze Chilot clasic FLOE.

Chiloti wolbar.

Cod: FLOE

 

Detalii: Chilot clasic FLOE.

O piesa deosebita de lenjerie intima confectionata din microfibra placuta la atingere. Partea din fata este din tulle elasic cu broderie bogata.

Compozitie: 83% Poliamida, 17% Elastan

Cum v-am spus de la celalalt livrarea la culoarea alb este 24 ore,iar la acesta culoarea neagra livrarea se face in 5-7 zile.

Important sunt pe marimi iti alegi marimea potrivita.

Si sunt si alte culori,rosu de exemplu acesta  mai atept pentru celalalte sarbatori care se apropie cu pasi repezi.

Deci va doresc spor la cumparaturi,mie sa imi fie de folos cand trebuie!

In incheiere va las acest link lenjerie intima,sa va uitati si sa va ganditi cat merita o surpriza micuta sotiei,fiicei,oricarui dame.

 

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

