Lenjerie pantaloni-imbracaminte,Pantaloni – www.lenjeriamea.ro.

         Pantalonii și colanții te vor scoate din încurcătură. Alege croieli îndrăznețe, nuanțe subtile sau negru; avem modele pentru orice stil, conformație și ocazie.                                                                                               Bucura-te de pantaloni trening pentru femei la cele mai mici preturi!

Daca ai nevoie de un trening sa te duci la sala sau sa faci un pic de sport,de alergare,dimineata si seara,iti recomand cu caldura acest trening care mi l-am cumparat eu.

Trening dama Forte 

  

Pantaloni – Imbracaminte

Trening dama Forte by ITALIAN FASHION

Trening din bumbac compus din bluza cu maneca lunga si pantalon lung. Compozitie: 100% bumbac Corespondenta marimi: S: circumferinta soldurilor – 88-92 cm S/M: circumferinta soldurilor – 88-96 cm L: circumferinta soldurilor – 104-108 cm. Calitate si pret rezonabil.

Numai bun pentru sezonul acesta.Tine la murdarie,nu se rupe repede,si arati si foarte bine,iti da un corp perfect.Ce ici cam asa arat si eu,dar vreau sa ma mentin.De aceea este bun la sala de fitness unde ma duc si prin parc unde fac miscare zilnic.Daca va decideti si dumneavoastra sa vi-l cumparati va recomand cu incredere,din acest magazin online.

Italian Fashion – Cod : IT31570

culoare gri/negru.

Material: 100%Bumbac Calitate superioara!

Bluza este cu maneca lunga,iar pantaloni sunt lungi.

Ce mi-a mai placut si mi-am cumparat

Pantaloni – Imbracaminte

Pantalon lung SD-118 by AVARO

Aceasta pereche de pantaloni ce se asorteaza perfect cu pantofii mei.Si ii port la diferite ocazii.Seara cu o bluzita frumoasa si un blezer frumos,imi da un efect si o stralucire de eleganta unica.

Pantalon lung de dama, elegant, in culori clasice. Pantalonul se inchide in fata cu fermoar si nasture, prezinta buzunare laterale si sunt realizati dintr-un material moale, elastic, placut la atingere. Include curea.Compozitie: 97% Bumbac, 3% Elasta

Pret foarte bun si calitate ireprosabila,deosebita.

Aceste produse fac parte din categoria lenjerie pantaloni-imbracaminte,lenjerie intima

Pantaloni – http://www.lenjeriamea.ro

sexypentru femei

AVAROCod : SD-118

culoare bej deschis.

Se poate plati si cu cardul.

Este cel mai vizitat magazin .

Modele variate, croiuri frumoase, preţuri mici!

In garderoba trebuie sa ai neaparat o pereche de pantaloni eleganti care sa te scoata din orice incurcatura stilistica plus o pereche de pantaloni de piele, o pereche de pantaloni scurti si o pereche de colanti electrizanti care… sa te bage in incurcaturi, vorba aia! Sezonul asta, mai mult ca in altele, se poarta pantaloni cu talia inalta, pantaloni largi, pantaloni in culori neon. Indraznesti?

Eu am indranit,tu de ce n-ai faceo?

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

