Sunt variate, placute ochiului si atingerii si au preturi ,nu exista sifonier care sa nu le gazduiasca. Topuri si bluze – Imbracaminte.

Bluzele sunt deosebit de preţioase atât atunci când dorim să adoptăm un stil sportiv, cât şi atunci când dorim să ne plimbăm pe faleză. Totodată bluzele acestea arată foarte bine şi iarna, în lumina şemineului. Mai ales acum ca mai e putin timp si se apropie frumoasele sarbatori de iarna.

Vazand siteul

www.lenjeriamea.ro am dat peste niste bluze enorm de frumoase,si ce mi-am zis hai sa imi cumpar si eu ceva frumos, doar pentru mine pentr acest sezon frumos.

Bluza Babell Momo

Asa cum am mentionat se poate purta in orice sezon.

Bluza Babell Momo

BABELLCod : B-MOMO

In diferite culori,superbe nu-i asa?
Pret convenabil
142.09 RON (tva inclus)
Eu una sunt incantata sunt foarte multumita.

Bluza maneca 7/8 confectionata din vascoza de inalta calitate si adaos de fibre elastice.Se adapteaza la corp pentru a oferi confort.

Compozitie: 94% Vascoza 6% Elastan.

Si pentru ca se apropie sfantul Mihail si Gavril,si e ziua surori mele de nume,i-am cumparat un cadou,tot o bluza,sper sa ii placa,si sa o poarte cu  placere.

Bluza de dama Enny 190036

Bluza de dama realizata din sifon cu imprimeu floral. Decolteul este seducator datorita designului delicat.

Compozitie: 100% Poliester

Pret convenabil,calitate excelenta.

Cod : E190036

Amandoua bluzele sunt finute,deosebite,ne arata elegant.

Cumpara bluze din acest magazin online,nu rata promotiile.

Fii chic! La noi mereu gasesti bluze de dama in tendinte cu preturi atractive! In aceasta categorie mai poti gasi bolerouri, hanorace, helanci, jersee, pulovere si veste, pentru toate gusturile. Indrazneste sa porti haine colorate si imprimeuri moderne!

Lenjerie intima sexy

Bluza cu maneca scurta BL-904

Aceasta bluza mi-ar placea si m-ar mai interesa,o sa vad eu cum fac si mi-o cumpar si pe aceasta.Pina nu o vad pe mine nu ma las.

Bluza de dama cu maneca scurta realizata din bumbac de inalta calitate. Bluza are decolteu rotund si prezinta pe partea din fata un imprimeu deosebit cu un lup. Arata senzational cu un colant sau pantalon.

Nu este scumpa deloc,pret convenabil. In mod deosebit imi place designul.

AVAROCod : BL-904
Culori diferite.Negru si alb.
Si nu uitati de concurs,poate poate va surade norocul.Lenjerie ati cumparat la Venetia ati zburat!
Livrare 7-10 zile lucratoare.
Stii ca nimic nu este mai versatil decat o bluza. Fie ca sunt bluze crosetate, fie ca sunt bluze elegante sau, din contra, bluze casual, nu exista sifonier care sa nu le gazduiasca. Stii ca nimic nu este mai versatil decat o bluza. Fie ca sunt bluze crosetate, fie ca sunt bluze elegante sau, din contra, bluze casual, nu exista sifonier care sa nu le gazduiasca. Sunt variate, placute ochiului si atingerii si au preturi .Deci cum sa nu iti placa ,asa ca te invit in acest magazin online sa iti alege una pe masura ta.Sper sa iti fie o incantare.
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

