O reusita formidabila.

Cu putin timp in urma am avut un eveniment frumos in familie,cumnata mea si-a botezat fetita.Si vedeti cum suntem in criza de timp ,ea fiind mamica ,eu am ajutat in toate cu ideii,cu invitatiile de botez.  Si nu prea cadeam la invoiala caci cumnata vrea sa fie si cu roz cu fundita roz si cu fundita  albastra. Si i-am facut voia,am ajutat la pus funditele.Numai ca mergand cu invitatiile vedeti cum e lumea si nu a ezitat sa puna intrebarea in forma de glima ,baietel sau fata? Normal am zis noi ca e fetita dupa cum stiti,dar noua ne place foarte mult albastru.Doar invitatiile sunt asa,imbracamintea este roz.Numai ca nu astea ar fi fost problemele,ci am vrut ca toata lumea muzica in formar digital si pozele.                                                                                                   Dar ce sa vedeti patanie,dupa ce sa terminat botezul,noi avand acasa o imprimanta ne-am bazat pe ea,ca sa printam pozele.Insa cum nu am mai folosito demult c-am sa defectat,ne-am tot gandit insa ce puteam face.        Noroc cu recomandarea unei prietene  care ne-a ajutat dandu-ne un link cu reparatii multifunctionale ,unde foarte rapid si usor am rezolvat problema.

Acest site te ajuta in orice problema ce depinde de ei. O echipa calificata va sta la dispozitie pentru orice problema de service sau intretinere pentru echipamentele dvs.Nu ezitati sa ne contactati la nr de telefon: 0725.940.900

Rezolvand problema acum pozele noastre arata superb.Vreau sa va spun ca imprimanta este ca noua,iar tusul merge perfect,acum o folosesc si la alte acte ce imi trebuie ,sau alte xeroxuri.Nu lasa urme,nu curge. Va recomand cu toata increderea acesti perfectionisti. Eu sunt foarte multumita,si pe aceasta cale ii multumesc si prietenei mele,ca ma salvat si ne-a scosc din incurcatura cu aceasta idee geniala.

Sau daca va decideti puteti cumpara de la ei imprimante

Este un magazin online Discovery Service care este foarte motivant, sau puteti inchiria de ce nu

Deci ca o mica inchieiere va spun ca sunt foarte ,foarte multumita de modul cum si-au desfasurat activitatea sa nu pierdem pozele si muzica pe format digital. Le multumesc inca odata si apelati cu incredere ,deoarece pina la cel mai mic detaliu face sa fie multumit clientul.La noi cum a fost defecta imprimanta , pentru a functiona a avut nevoie de toner, unitati de imagine, unitati de fixare, role tractiune, intretinere si service . Si ca sa fie si in favoarea clientului , poti plati fiecare consumabil, piesa, sau serviciu in parte sau poti  opta pentru un contract de service total in care pentru un pret per pagina vei avea toate acestea fara sa mai platesti nimic in plus . Asa deci sti ce ai de facut cand ai nevoie unde poti apela calitate si preturi convenabile,va asteptam cu drag.Eu sunt mandra de ceea ce am realizat cu eisi nu mi-am dezamagit asteptarile.Din parte mea nota 10.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

