Găsește lenjeria intimă preferată! Super modă, super preț · Noutăți în fiecare zi!

Găsește lenjeria intimă preferată!
Super modă, super preț · Noutăți în fiecare zi!
Am un eveniment in familie si cum  nu prea am timp,am gasit acest magazin online www lenjeriamea.ro. 
Mi-am cumparat o lenjerie intima pentru rochita mea ce o voi purta sa ma arate cat mai bine,sa mi se vada decolteul cat mai perfect. Numai surprize placute va asteapta aici.
 

Sutien sexy SEDUCE ME

Sutien rosu deosebit de senzual in combinatie de tulle si dantela delicata, decorat cu fundita satinata. Bretele reglabile. Se inchide la spate.
Compozitie: 59% Poliamida, 18% Bumbac, 12% Poliuretan, 7% Poliester, 4% Elastan

AXAMICod : V-5211

Culoare rosie,ca am rochita rosie si vreau sa se asorteze bine,sa se vada perfect. Sutiene de calitate superioara si ieftine,pentru fete si femei.

Si vreau sa iti dau si un pont daca cumperi lenjerie in valoare minima de 99 ron,poti castiga un minisejur la Venetia.
Deci pe langa acesta mi-am mai cumparat unul de rezerva,deoarece daca port acest sutien in aceea zi,sa nu zicem chiar toata ziua,a doua zi trebuie sa ma schimb nu .

Sutien balconet 2444 Edith

Sutien balconet prevazut cu buretei push-up. Cupele sunt realizate cu tesatura satinata in partea superioara si acoperite cu dantela florala pe partea de inferioara. Sutienul este prevazut cu balene laterale flexibile pentru sustinere, iar pe interiorul cusaturii este prevazut cu banda de silicon.

Eu mi l-am cumparat pe alb,dar este si pe negru,sa vedeti cat de bine imi sta.

Superbe aceste lenjerii intime ,de calitate,rezistente.

Pentru mai multă fermitate alege sutiene modelatoare. Fie că dorești un sutien cu efect push up, unul din mătase și dantelă sau tricot moale – îl găsești aici.

Asa ca nu uitati si de concurs.

Noul website www.lenjeriamea.ro aduce un plus de calitate clientilor printr-o gama de produse semnificativ imbunatatita. Multumim pentru suportul pe care  ni l-ati oferit pana acum si va invitam sa descoperiti cele aproape 10000 produse noi pe care le-am selectat cu grija special pentru voi.
Asa ca astept sa imi impartasiti opinii din cumparaturile ce le-ati facut pe acest magazin online. Eu sunt foarte mutumita,recomand cu incredere,si sunt foarte prompti si seriosi. Acestea mi le-am cumparat eu,deoarece eu stiu perfect ce imi doresc si cum imi sta. 
Nu-ti mai face grijile transportului, cumpara in siguranta si noi livram acolo unde doresti.
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

