Si barbatii pun pret pe femeii

Vreau sa va povestesc si voua dragi prieteni ca tot uitandu-ma pe magazinul :

e-lenjerie.ro

sau inversat rolurile de data aceasta am avut o surpriza de la sotul meu,la incantat si pe el acest magazin online,si mi-a facut cadou niste produse foarte elegante .Asa deci am inteles ca si barbatii pun pret pe femei.

Asa deci va spun eu parerea despre ele,

Babydolls & halate. Lenjerie si haine ELDAR. – http://www.e-lenjerie.ro

Rochie de noapte First Lady BONA

Aceasta rochita de noapte mi-a cumparato si va spuun ca este foarte frumoasa si imi sta enorm de bine,ca de spune el ca nu conteaza anotimpul,trebuie sa fii sexy in orice sezon.Si i-am urmat sfatul
Pentru a comanda aceasta rochie de noapte folositi   Cod: ELBONA  

Rochie de noapte de lungime medie, realizata din tesatura neteda placuta la atingere si usor elastica. Zona decolteului si in zona taliei modelul prezinta insertii de dantela. Model decorat frontal cu o fundita cocheta. Bretelele sunt reglabile. Calitate ,pret excelent si infrumusetare. Culori:bluemarin,ecru,negru rosu.

Ce ziceti si pe culoarea rosie,e frumoasa,iar la brunete ca mine le sta enorm de frumos dar si la blonde cum este domnisoara aceasta. Sa nu credeti ca ma
plang de darul meu,nicidecum sunt incantata si totodata fericita ca sotul meu sa gandit  si el odata la mine.
Compozitie:  90% Vascoza, 7% Poliamida, 3% Elastan
Si ca sa am garderoba mai bogata nu sa lasat mai prejos si mi-a mai luat inca ceva,

Rochie de noapte FIRST LADY LUISA

Deci imi sta cat se poate de bine,si sunt mandra mai ales de gestul sotului.

Culoare negru,marimi :L.M.S,XL

Daca vreti sa comandati,acesta este codul rochiei de noapte  Cod: ELLUISA

Detalii: Rochie de noapte FIRST LADY LUISA

Rochie de noapte cu maneca scurta, realizata din vascoza placuta la atingere, cu adaos de fibre de elastan.

Compozitie: 90% Vascoza, 10% Elastan

Asa ca sper sa fiti si dumneavoastra doamelor si domnisoarelor sau sotii dumneavoastra sau oricine este in viata dumneavoastra,sa aveti parte sa va cumpere si dumneavoastra din aceste produse si sa va simtiti cat se poate de bine.  Eu cred ca orice femeie vrea sa arate cat se poate de bine,de accea va las si inca un link unde va puteti uita,si ce va atrage sa cumparati

Babydolls & halate. Lenjerie si haine ELDAR

Superbe toate nu-i asa?

Sper sa aveti norocul meu sa vi le faca cadou chiar si un produs conteaza,va doresc succes si sa fiti cat mai frumoase in ele.Iar eu ii multumesc inca odata sotului chiar daca in perioada aceasta nu avem nici un eveniment deosebit.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

