Lenjerie de noapte şi pijamale pentru un somn uşor. Comandă acum!

Vara ne-a parasit cu pasi repezi,si sa asternt toamna peste noi,asa ca dimineata si seara este deja mai rece,se simte deacum timpul rece.Iar eu m-am gandit sa-i fac o surpriza sotului si i-am cumparat ceva frumos,un cadou pentru el,o pijama din magazinul online  E-lenjerie.ro

Pijama barbati Kazik dl.r.dl.sp.

O pijama deosebita numai buna pentru el,si nu oricare pijama ,italiana.

Este usoara,rezistenta si de calitate.O poarta cu placere.

Detalii: Pijama barbati Kazik dl.r.dl.sp.

Pijama pentru barbati, confortabila, realizata din bumbac. Bluza este cu maneca lunga si decolteu in V, iar pantalonul este lung si are un model in carouri.

Culoare gri.

Marime XL

Stiam ca o sa-i placa aceasta culoare.E incantat.

Asa ca deci,daca doriti sa ii faceti o surpriza sotului, va recomand sa ii cumparati  Lenjerie de noapte şi pijamale pentru un somn uşor. Comandă acum!

Zeci de modele de Pijamale pentru barbati disponibile acum pe E-LENJERIE.RO

Eu dupa cum ati vazut am gasit lenjerie intima ,Italian fashion,mi se pare de calitate si pret rezonabil,aceasta pijama de barbati si bumbac 100%.

O pijama tinereasca cu un minimum de detalii grafice pentru un efect stilistic maxim. Este foarte confortabila si materialul din bumbac o recomand pentru serile racoroase.

Cod: IT65588

Sunt diferite marimi si culori dar eu aceasta am aleso,pe voi dragi cumparatori va invit sa descoperiti singuri ceea ce va doriti. S i ca sa vedeti ca nu m-am putut abtine am mai cumparat un produs.

Lenjerie barbati. Lenjerie intima ITALIAN FASHION. – Lenjerie intima ITALIAN FASHION

Lenjerie intima ITALIAN FASHION

Pijama barbati Patryk dl.r. dl.sp.

Poze Pijama barbati Patryk dl.r. dl.sp.

Detalii: Pijama barbati Patryk dl.r. dl.sp.

Pijama de barbati confortabila, compusa din bluza cu maneca lunga si pantalon lung. Pantalonul are talie elastica si doua buzunare laterale, fiind realizat din tesatura uni. Bluza este cu decolteu rotund si prevazuta frontal cu inscriptie. Pijama realizata in intregime din bumbac.

Cod: IT73378

Gasiti marimi si pentru copii ,nu numai pentru adulti.

Dupa cum vedeti am optat pentru ambele produse sa fie de bumbac,sper sa il incalzeasca pe sot aceste produse,si pe dumneavoastra la fel.

ITALIAN FASHION, infiintata in 1990 in Varsovia, este specializata in producerea de lenjerie intima si haine pentru femei, barbati si copii. Stilul si calitatea oferite se imbina armonios. Ca urmare a dezvoltarii continue, a devenit lider de lenjerie de corp pe piata poloneza. Varietate a produselor oferite la lenjeria intima, rochii de noapte, pijamale pentru toate varstele, produse sport. Design unic si modele variate, si calitate la un pret excelent! Confort maxim pentru toata familia! Superbe produse.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

