Dresurile de portjartier iti vor da sex appeal si iti vor spori increderea in tine. Lauda-te cu picioarele tale!

Gama variata de ciorapi femei si fete, culori la moda, pentru diferite ocazii. Articole de calitate la preturi speciale.

Nu fi timida sa-ti arati picioarele. Dresurile din nailon iti vor accentua punctele tari – te vei simti in forma perfecta cu lungimea trei sferturi si a culorilor mai inchise care creeaza un efect optic de subtiere. Barbatii adora picioarele femeilor, astfel ca este nefolositor sa le ascunzi sub panataloni, cand poti opta pentru o fusta sau pantalon scurt si modern. Dresurile de portjartier iti vor da sex appeal si iti vor spori increderea in tine. Lauda-te cu picioarele tale!

Deoarece am o prietena cae in curand va avea nunta ei,mi-a placut sa ii fac un cadou util sa il poarte chiar la nunta ei,din acest magazin online am ales ciorapi

Pentru portjartier – http://www.e-ciorapi.ro

Sunt foarte superbi pentru acest eveniment al ei,si cu acesta ocazie ii urez toate cele bune,petrecere si casa de piatra.Sa ii aduca noroc acesti ciorapi in casnicie.

Detalii: Ciorapi 3/4 Veneziana Calze Mary 15 den.

Ciorapi 3/4 din lycra fara model pentru portjartier.Compozitie:

82% Poliamida ,18% Elastan

Grosime: 15 DEN
Rezistenti , pret convenabil ,

Cod: ECR1044
Se gasesc in mai multe culori,ALB,NEGRU,

PANNA (N. BEJ)
VISONE (N. BEJ)
O sa ma bucur cand imi va spune cat de rezistenti sunt in ziua accea daca ii mai poate lua si cu o alta ocazie.Dar nu vreau sa ii treaca ziua asade repede,mai bine sa ii fie ei bine,si lejeri,ma multumesc cu atat.
Stati  asa ca nu am terminat acum imi vine si mie randul,pentru mine mi-am cumparat

Ca doar o  prietena am si odata in viata are nunta ei.Mi se potrivesc de minune la rochita care o am si sunt foarte multumita.Deabia astept sa ii port ,sa ma mandres cu picioarele mele.

Culoare neagra,

Cod: ECR14290
Pret mic.

Detalii: Ciorapi 3/4 Fiore Eclipse 4025 20 den.

Ciorapi 3/4 mati pentru portjartier decorati in partea de sus cu model floral spectaculos si de efect, cu intaritura la varfuri invizibila.

Compozitie:

86% Poliamida
14% Elastan
Cu asa dresuri portjartieri sa tot mergi la evenimente.
Pe mine m-ar incanta si acesti ciorapi
 Da las la aprecierea dumneavoastra.Sunt foarte buni pentru acest sezon de toamna .
Cod: ECR16870
pret convenabil
Culori:

NATURAL (N. BEJ)
NEGRU

Detalii: Ciorapi 3/4 Fiore Chantal G 4049 20 den.

Ciorapi 3/4 pentru portjartier cu model delicat, elegant si exclusivist in partea superioara. Cu intaritura invizibila la varfuri.

Compozitie:

86% Poliamida
14% Elastan
Grosime: 20 DEN
Superbe toate perechile,deci doamnelor si domnisoarelor daca vreti sa va mandriti cu picioarele dumneavoastra aveti de unde alege. Va doresc picioare frumoase toata toamna.
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

