Blugi la moda pentru el

Si pentru ca sezonul de vara sa c-am incheiat,desi vremea buna nu ne-a parasit ,putem opta pentru pantaloni ,si ca de fiecare data m-am gandit la sotul meu,sa ii fac surpriza,gasind magazinul online,

Pantaloni – http://www.depozituldelenjerie.ro

Blugi moderni, modele variate, preţuri irezistibil de mici!

Avaro Man S007

Detalii: Avaro Man S007.

Compozitie: 100% bumbac.
Cod: 51830
Spalare la masina  la grade mici,30-40 grade celsius.
Blugi pentru barbati cu buzunare si in fata si in spate.
Culoare placuta ochiului,cand ii vezi pe strada  te impresioneaza.
Orice barbat ar fi eleganti in pantaloni blugi,mai ales asortandu-se cu o camasa tot asa de frumoasa,arata ca la patru ace,cum spunem noi romanii. Superbi de calitate ,preturi mici,rezistenti.
Sunt lejeri si comozi si totodata clasici, avand o croiala dreapta.
Se aseaza lejer pe talie fiind potriviti pentru tinute sport si casual,si cu pantofi merge perfect.
Se inchid cu nasture si fermoar, au 4 buzunare practice,doua in fata si doua in spate. decorate cu un model cusut si logo-ul firmei  pe buzunar din piele.
Disponibilitate bleumarin.  Ii vine perfect aceste perechi de pantaloni,si ca sa aiba de schimb dar nu la fel,adica acelasi model m-am oprit si la acest pantalon blug
din aceeasi categorie haine barbati-pantaloni .
Cod: 69211

Detalii: Avaro Man ST-605.

Pantaloni pentru barbati, usor conici, confortabili si originali, cu o nota de eleganta impletita cu un stil clasic. Sunt prevazuti cu buzunare laterale si la spate pentru o utilizare practica. Se inchid cu fermoar si nasture si sunt realizati din material usor elastic. Ideali pentru oamenii care apreciaza un stil propriu si unic.

Compozitie: 95% bumbac, 5% elastan.

Disponibilitate bleumarin si grafit
Livrare in aproximativ 7 zile.
Ce bucuros este acum sotul meu,ca si-a inoit garderoba si ii vin perfect pe masura lui, poate sa ii imbrace chiar si la un eveniment,blugi se cam poarta in toate domeniile.
Ce mai o parte l-am ajutat eu cu acesti blugi la moda pentru el,restul mai completeaza si el,sau sa vad ce surpriza mi-ar putea face el data viitoare,si atunci se compenseaza.Dar pina atunci imi multumeste pentru ele.Cine cauta sa cumpere pantaloni-blugi pentru barbati ii invit pe acest site online Haine barbati-pantaloni
Cu un look atemporal, acesti jeansi pot fi o piesa de baza in garderoba clasica masculina.
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

