Papucei de casa de copii

Pentru ca vara se apropie cu pasi repezi de sfarsit, noi parinti celor mici suntem in goana sa cumparam haine ,printre hainute trebuie sa avem grija papuceilor de casa,caci in ei o sa stea toata ziua la gradinita.Ca incepe gradinita si ne trebuie cat mai multi papucei de casa,deoarece stiti cum sunt copii,fara voia lor,papuceii de casa se strica repede.

Alegerea prfecta am gasito in magazinul online,  Magazin online cu incaltaminte piele pentru copii, botosei de piele cu talpa moale pentru … Botoseii de piele sunt ideali pentru casa, dar sunt foarte confortabi.

Papuci de casa – http://www.e-ciorapi.ro

2197fb7fb1ce81be063d87a2804a8285

Detalii: Papuci de casa Ris Socks Mama,Tata Art. 5691535.

Papuci caldurosi si moi pentru copii, decorati cu broderii cu mesaje pentru parinti cu interior din bumbac.
Superbi,papuci de casa,le tine si de cal,deci sunt caldurosi,model frumos,calitate buna,pret accesibil,si de baieti si de fetite. Veseli si comozi, speciali creati pentru copii. Nu m-am putut abtine si m-am gandit daca cumpar pentru copilasul meu,sa fac si un cadou prietenei mele.
Cod: ECR9145
Acesti papucei i-am cumparat pentru un bebelus ,deoarece o prietena de-a mea are un bebelus si sunt numai buni,deci se poate si prin casa,nu numai la gradinita deoarece copii sub un an nu prea frecventeaza ei gradinita.
Dar ce am cumparat pentru gradinita acum urmeaza
99feab4b0d6526f55dd6e8b01fd4dc19

Detalii: Papuci de casa Scorpio BL-13 30-35.

Papuci de casa pentru fetite de tip balerini, cu buline sau stelute, infrumusetati cu fundita satinata. Talpa este din piele. Culori disponibile: gri, negru, violet, corai – alese aleatoriu.
Cod: ECR14601
diverse culori,marime

30-3132-3334-35
Perfecti pentru gradinita,nu aluneca,nu transpira,piele 100%
Papucei de casa  sunt usor de incalțat datorita benzii elastice flexibile si acestea raman sigur la locul lor. Incaltaminte copii, botosei de piele pentru casa si gradinita.
Deci recomand cu toata increderea acest magazin online ,cu drag acesti papucei de casa pentru cei care merg la gradinita,aveti de unde alege din atatea modele.Va spun ca gasiti papucei de casa si pentru baieti,numai trebuie sa va uitati la ofertele lor,si sa comandati.Sper ca papucei ce ii omandati sa se indragosteasca copilul de ei,si sa spuna ca sunt perechea lor favorita.
O sa va lamuriti intrand pe acest link

o sumedenie de modele,va urez sa gasititi perechea favorita,dupa cum vedeti eu le-am gasit.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

