Dresuri, E-ciorapi.ro

Ciorapi Lycra

Accesati linkul si o sa vedeti cate modele de ciorapi Lycra o sa gasiti.

Alege din gama noastra variata de Ciorapi, Subtiri pentru femei, si matasoase de dama, confectionate din microfibra sau lycra, transparente, opace.

Ciorapul, acel articol de îmbrăcăminte care acoperă partial sau total piciorul cu scopul de a-l feri de frig si de a opri transpirația, ajunge ca in zilele noastre să fie cel mai sexy articol din garderoba unei femei.

Confortabile si comode, dresurile elastice, elegante si matasoase de dama, confectionate din microfibra sau lycra, transparente, opace, lucioase sau semi-lucioase, cu clin mare, mic sau dublu le gasiti aici intr-o gama variata de marimi, culori si texturi. Indrazneste sa alegi ce ti se potriveste iar succesul tau va fi unul garantat.

Si pentru ca imi trebuie niste dresuri,sa se asorteze cu pantofiori mei cu toc si o tinuta frumoasa,mi-am cumparat acesti dresuri Lycra

95e47b2857a5377e4ceb5730f706c366
Superbi arata pe picior,exact ca in imagine,sunt foarte incantata  si de model si de calitate si de pret,ca am putut fii la inaltimea asteptariilor dandu-mi un aspect foarte frumos. Deci nu ezitati si va cumparati ce ciorapi doriti.

Ciorapi de dama cu model exclusivist, fabricati din fibra de lycra impletita cu matase, cu clin din bumbac si cusaturi plate.

Compozitie:

85% Poliamida
15% Elastan
Grosime: 20 DEN
Cod: ECR16512
NEGRU
Mi-am mai cumparat o pereche,sa am in plus ca daca tot am deranjat,sa nu fac doua pachete pentru curier.

Pret: 33.14 RON

Cod: ECR16553
0dcd5c4c8248a6108937f7e2e0b21502

Detalii: Ciorapi Fiore Sobella G 5690 20den.

Dresuri de dama cu model, confortabile si durabile, cu intaritura la varfuri invibizibila, cu cusaturi plate si cu clin din bumbac.

Compozitie:

88% Poliamida
12% Elastan
Grosime: 20 DEN
Va puteti comanda marimea pe masura dumneavoastra din selectare care o aveti la produs.
Sunt de calitate,usori la purtat,rezistenti,nu se rupe repede.
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

