Slipuri si bermude barbatesti.

Vremea seanunta frumoasa si calda! Acum e timpul sa ne scaldam inca si pentru ca mi-am tot cumparat pentru mine am zis sa ii i-au si sotului ceva,ca sa il imbunez sa iesim la apa. Am dat in acest magazin online si de slipuri si bermude barbatesti.Da-ti click pe link si vedeti cate modele sunt.

SLIPURI SI BERMUDE BARBATESTI – www.costume-baie.ro

Slip David2 M-109 albastru-negru (103)Cod: ELJ68987

l

Marime Circumferinta talie M 80 – 84 cm L 85 – 88 cm XL 89 – 92 cm

Culoare ca in imagine. Pret deosebit,deoarece este si redus acum, Pret intreg:
61.36 RON
57.67 RON

Detalii: Slip David2 M-109 albastru-negru (103)

Marime Circumferinta talie
M 80 – 84 cm
L 85 – 88 cm
XL 89 – 92 cm
2XL 93 – 96 cm
3XL 97 – 100 cm
4XL 101 – 104 cm

O sa fie incantat al meu de asa surpriza,si culoarea este frumoasa si stiu ca ii place.Asa deci. Profita de oferta aceasta online.Livrare rapida,preturi mici,reduceri.

Daca sunteti in cautarea unor slipuri si bermude barbatesti, eu va prezint o oferta foarte atractiva. Puteti vedea  dintre cele mai frumoase slipuri, pe care le achizitionati pentru voi daca sunteti barbati sau pentru partenerii vostri daca sunteti femei in linkurile ce vi le las pe linga cel de sus ,primul,alt slip ,ca i-am mai cumparat o pereche sa aiba de schimb.

Slip David M-109 bleumarin-albastru inchis

l

Puteti alege din modelele clasice de slip sau sorturi moderne. C-am sa se asorteze cu primul.Dar culori diferite.Culori frumoase,blumarin cu albastru inchis,calitatea materialului este foarte buna,rezistent la apa,un material usor.

Deci sper ca anul acesta o sa ii placa surpriza mea.

Culoare ca in imagine.

Pret intreg:

Marime Circumferinta talie
M 80 – 84 cm
L 85 – 88 cm
XL 89 – 92 cm
2XL 93 – 96 cm
3XL 97 – 100 cm
4XL 101 – 104 cm


61.36 RON

Ca in imagine marimea L SE LIVREAZA IN 1-2 ZILE,in rest livrarea se va face in 5-7 zile.

Daca va intereseaza slipuri si lenjerie de barbati intrati in acest magazin online costume baie.ro  si nu veti regreta.Toata lumea va fi multumita. Preturi si calitate foarte bune.

Verifica gama si alege-l pe care ti se potriveste!

Iar mai placea lui si acest slip,

Slip Tommy M-107 negru-gri

l

Cod: ELJ68987

Culoare ca in imagine. Marime L si M

Dar eu le-am cumparat doar pe cele doua de sus,primele,cred ca asta las sa si-l cumpere el,nu-i asa?  O zi cat mai frumoasa,racoroasasi cu multe cumparaturi de pe acest site va doresx.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

